2.300 visninger
|
Oprettet:
Sælges Vetflex under et andet navn??? {{forumTopicSubject}}
Da min hest er LANGTIDSSKADET bruger jeg en farlig masse penge på at købe bangader gennem dyrlægen, så tænkte at de måske var billigere på nettet.
Jeg bruger Vetflex men tænkte om det ikke også blev solgt under et andet navn hvor det evt var billigere????
Det samme tænkte jeg on Tensoplast (elestoplast) som er en "plaster rulle"???
Så hvis der er nogen der ved hvor de kan købes vil jeg MEGET gerne høre det
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 440
(link fjernet)
kan lige se de faktisk har tilbud ligenu.
god bedring.
apr 2006
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 7 Emner: 109 Svar: 377
Tænkte lidt på om du også har brugt Soffban (jeg bruger den røde) og om du måske også fandt et billigere sted at købe den?
Tak
mar 2007
Jeg syntes kvaliteten var ok, jeg har ihvertfald ikke tænkt over det. Jeg krøllede snippen ind under bandagen når jeg afsluttede. Det holdt så fint at jeg kunne bruge det mere end en gang. Hvor bor du, fordi jeg har da nogle ruller du kan prøve hvis det er.
Hun havde en baby ble inderst, fordi det var ved knæet, så var babybleen sprøjtet med klorhexiodin super og billig løsning.
Så desværre ingen billigere soffban.
Jeg brugte ridebandager med flece inderst og elastik yderst (½/½ bandager) til at fæstne bleen med også flex yderst til at holde sammen og smøre med bidstop.
apr 2006
Men det koster jo en krig i bandager som du sikkert ved....
Jeg bor i Sønderborg
mar 2007
Det lyder godtnok som et nasty sår i har. Petia går uden noget nu og har gjort det 1½ måned. Mener din allerede var skadet da Petia faldt, jeg syntes vi vist har kommunikeret om sår før.
En baby ble er jo super sugende også passer de ligesom fint om knæet. Det var hun "nødforbundet" med da dyrlægen kom og det syntes han var så fin en løsning, at vi bare skulle fortsætte med det. (sprøjtet lidt med klorhexiodin) fordi de var billigere end dem han havde.
Ja.. det koster bare og tager en enorm tid. Jeg hyggede slet ikke med hestene i mange uger. Al tid gik med at forbinde og slæbe vand pga frost.
Jeg bor desværre i nordjylland, så der er lige rigeligt langt.
apr 2006
Ja det er et slemt sår og det er rigtigt at vi har kommunikeret før og min kom til skade først...
Kender godt hele processen men at det tager alt for lang tid.. Min er desværre bare så opfindsom at hun også kan klø den af på alt hvis hun vil klø sig... om det så er på boksdøren men sådan er det at have skadet unghest
Sælges Vetflex under et andet navn???