{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Hvor kommer alle de heste fra? {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lige og blev lidt forundret over, at der stort set altid er heste, der skal stemmes ind her...

Jeg ved godt, at nogle heste kan være gengangere, idet både ejeren og en eventuel part kan have den samme hest oprettet; men alligevel....

Jeg kiggede lige, og der er pt. 54.661 heste her på Hestegalleri...

Det er godt nok mange...

Og der kommer jo så tilsyneladende flere til hver dag. Så jeg spørger igen:

Hvor kommer alle de heste fra?

Er folk gode til at slette de heste, der er solgt?

Er der mange heste, der er døde eller evt. solgt til udlandet, der stadig har profiler herinde?

Undrede mig bare lidt...

Tanja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kommer alle de heste fra?
  • #1   13. mar 2010 Hmm, fx. har min gamle pony 4-5 profiler herinde, fordi han har været solgt mange gange, siden jeg har haft ham (:

• #2   13. mar 2010 Der findes vel bare mange heste i Danmark - der er mange der har lyst til at vise sin hest frem her på hg ... Og som du selv siger kan nogen være gengangere...
    ..

• #3   13. mar 2010 Har tænkt det samme! Især på de dage hvor der bare er side op og side ned med heste der afventer godkendelse. Det var noget andet hvis siden var gratis for så kunne alverdens små hestegale piger jo oprette deres yndlingshest fra rideskolen men har indtryk af at eftersom der er en pris er folk lidt mere engagerede end som så (self ikke alle ;))
    Men det er lidt det samme på hundegalleri

• #6   13. mar 2010 Jeg har selv to heste oprettet som er røget til de evige marker.. to gamle parter, en gammel hest og så self. mine to egne..

Grunden til jeg ikk sletter dem er fordi jeg synes det er rart stadig at have dem herinde, som et slags minde.. og har intet i mod det..

Forstår ikk hvad der skulle være et problem ved det:S

• #8   13. mar 2010 Når man tænker på at der ca. er 5.000.000 mennesker i danmark er 55.000 heste egentlig ikke mange. ;O))) har selv 2 solgte heste på min profil og har bestemt ikke tænkt mig at slette dem........eller man kunne jo smide dem i et fotoalbum........hmmm det vil jeg overveje :O))

• #9   13. mar 2010 enig med Maria c smiley

• #10   13. mar 2010 Enig med Maria C. smiley Forstår heller ikke hvorfor man ikke skulle beholde sin hest profil selvom hesten er solgt eller død. Heldigvis siger reglerne også at man må. smiley

• #11   13. mar 2010 DK er det land i europa med flest heste pr. indbygger, så synes egentlig ikke det er så mange heste...

• #12   13. mar 2010 hmmmm ja jeg har stadig Hunters profil herinde som minde profil (han er død)...

men slettede de andre da vi flyttede til England... jeg har så fået klager fra veninder, over at de ikke kan se billeder... især da min hingst venter 2 afkom i DK indenfor de næste 45 dage.... så måske bliver han genoprettet.

syntes ikke folk sletter dem når de er solgte.... de fleste skriver bare solgt i overskriften efter hestens navn.

• #13   13. mar 2010 Jeg bad min ponys gamle passer slette ham på sin profil, da hun stoppede med at passe ham og skrev at hvis hun stadig ønskede at have ham herinde så måtte hun oprette et fotoalbum smiley

Jeg synes det er noget andet hvis hesten er død, så generer det mig ikke at den er oprettet..

• #14   13. mar 2010 Gamle parter skal slettes - det er ikke ens egen hest, og da man ikke længere har tilknytning til den skal den slettes. Eller flyttes i album. Hvis alle slettede profilerne på deres gamle parter, ville der forsvinde rigtig mange. Eller bare flyttede dem.

Kommentér på:
Hvor kommer alle de heste fra?

Annonce