{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Mynte
Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.152

HA Info - Fotoalbum og vidoer {{forumTopicSubject}}

Vi vil lige minde om, at fotoalbums ikke må bruges til at reklamere for ting og heller ikke må bruges som en slags annonce.

Dvs. der må ikke sælges varer/heste osv i fotoalbums. Dette er markedet beregnet til og i bedes bruge dette, hvis i ønsker at sælge/bytte/købe ting og sager.

Ligeledes gælder dette vidoer, der må ikke være salgstekst i disse.

Alle fotoalbums og vidoer der indeholder ovenstående vil blive slettet uden varsel.

Der gøres ligeledes opmærksom på, at kun heste-relaterede ting må sælges her på siden, og ellers henvises der til Baboom.dk. Samt alle annoncer der oprettes skal følge sidens regler.

Mvh Hjælpe-admins

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HA Info - Fotoalbum og vidoer
  • #1   9. mar 2010 Og husk at man skal have rettigheder til de billeder/videoklip der vises.

• Mynte

#2   9. mar 2010 Assi - nej det må der ikke stå

• #3   9. mar 2010 Det bliver noget af en oprydningsrunde ;-)))

• Mynte

#4   9. mar 2010 Det er desværre ikke os HAer der står for vidoerne smiley

• #5   9. mar 2010 Må vi ikke vise vores ting frem når vi er kreative?

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #6   9. mar 2010 Du må gerne vise det frem du laver men du må ikke skrive at du laver dit og dat til andre så bliver det en annonce,

Feks. jeg laver logoer udfyld .......

Jeg tegner/laver billeder i photoshop .........

• #7   9. mar 2010 Man man ikke skrive i i overskriften på en video: Salgsvideo
    Eller må det der er i videoen heller ikke være salgsrelateret?
    Må man godt skrive, fx: Her er nogle nye billeder af min smukke pony, der desværre er tilsalgbare som et eksempel.

• Mynte

#8   9. mar 2010 Der må absoult ik være salgstekst, så tekst som "salgsvideo" eller "hun er desværre til salg" hører ikke til i vidoer

• #10   9. mar 2010 Okay.
    Må jeg høre hvad grunden til det er? Ikke fordi det er op til disskution, men bare for at kunne forstå det lidt bedre.

• #11   9. mar 2010 Synes måske også reglerne er blevet en tand for stramme. Når man har et marked hvor man kan sælge sin hest, så burde det da være oplagt at kunne lægge en salgsvideo ind.
    Ligesom der er en videokategori der hedder Off Topic, kan der så ikke oprettes en kategori der hedder salgsvideo?

• Mynte

#12   9. mar 2010 Man er velkommen til at lægge et video ind af sin hest, men der må ikke være salgstekst i denne.

Man må gerne linke til en video i sin annonce.

Reglen er helt enkelt... annoncering hører til i markedet og længere er den ikke. Og reglen har været den samme lige siden fotoalbum og video blev introduceret

• #13   9. mar 2010 så vil jeg da gerne komme med en smule brok..

jeg synes det er direkte latterligt at man nu ikke længere kan bruge markedet uden at købe VIP...

så beder i jo faktisk selv om at folk finder omveje...

ved godt at det ikke er HA'erne der laver reglerne, men i kan jo evt. gå videre med det...

det kan da godt være at der er nogen der sidder ude i den anden ende af siden her, og synes de skal tjene en helt masse penge lige pludselig, men det eneste der kommer ud af at man skal betale for dit og dat, er at folk holder op med at bruge det.

jeg er faktisk så småt holdt op med at bruge HG, er her stort set kun for at kigge, og det er fordi jeg ikke ser nogen grund til ikke at bruge heste-nettet i stedet, for der skal jeg ikke betale for at sætte en grime, en sadel, eller andet til salg.

og så et sidste spørgsmål... nu hvor vi er så godt i gang med at man skal betale for stort set alle funktioner, hvad så med at kræve 5 kroner hver gang man skal ind på en hests profil?

det bliver vel det næste!

ja undskyld mit sure opstød, men jeg synes ærligt talt at hestegalleri er ved at være trælst...

man må ikke sige sin mening (krænkelse af ytringsfrihed, og hvis man gør det alligevel bliver man sku bare smidt ud)

man skal nærmest betale for alt hvad man gør,

og så kommer der bare en ny regel,
    ( som tilgodeser dem som har ondt i rø*** over at folk der bruger siden har noget godt ud af det),
    hver gang de synes at det er blevet for velfungerende til ikke at skulle koste noget!

• Mynte

#14   9. mar 2010 Alt ris og ros skal sendes til big admin via "kontakt"

• #15   9. mar 2010 og så sender jeg det gladeligt dertil.

tak.

• #16   9. mar 2010 Hvis jeg nu finder præcis den samme video på youtube, der er herinde, kan jeg så skrive det til en HA..?(:

• Mynte

#17   9. mar 2010 SOK - Skriv til admin via "kontakt"

Vi HAer har intet at gøre med videoerne

• #18   9. mar 2010 Okay, tak(:

• #19   9. mar 2010 må give ¤ *Cotton-Eyed Joe* ¤ ret i det meste.

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #21   9. mar 2010 Jo Camilla det gør vi ;- )

Hilsen Jeanne

• #22   9. mar 2010 Må man så ikke lave salgsvideoer? Det er der bare mange der gør ;ss Men må man så heller ikke vise sin hest frem på en video for at "gavne" salget? Jeg mener så kan evt købere jo ikke se videoer men kun billeder??

-Olga

• #26   9. mar 2010 Hestegalleri er blevet så latterligt, og det er utroligt at Big Admin ikke kan se at siden mister brugere pga. de mange regler.
    Jeg er også mere til hestenettet - der er folk heller ikke så bagkloge, men udtaler sig om noget de reelt ved noget om.

• #28   9. mar 2010 jeg betalte for at være her for ca 2 år siden.. kan ikke helt huske det...

jeg gav 50 kroner for at komme ind, og alt var fryd og gammen, gode REELLE regler og ordentlig tone...

det har ændret sig noget så drastisk siden!!!!

så nu er jeg her faktisk kun for at følge med i de heste jeg kender, og er egentlig træt af at HG er blevet sådan her...
    det var en rigtig god side førhen...

tror faktisk at jeg vil anbefale Heste-nettet at lave de hesteprofiler man kan lave derinde nemmere at gå til, så det bliver lidt a'la at gå ind på en hests profil på HG...

fordelen ved heste-nettet er at man hverken skal betale for at komme ind, lave annoncer, være med i forum og se nyheder (som er skrevet af "journalister")

og man skal ikke engang betale for at komme ind fra start!!!!

• Mynte

#30   9. mar 2010 I kan komme med så meget kritik som i vil. Men gøre kan vi HAer intet. Derfor er det lidt spildt tid at brokke sig i en tråd som denne smiley

Istedetfor burde i skrive til "kontakt", det er der i får gevinst ud af det, hvis i kan overbevise ejerne af siden. Vi HAer er blot here for at sørge reglerne bliver overholdt, vi kan ikke ændre dem smiley Og nej, Big admin tager ikke en henvendelse fra os mere seriøst end fra den almindelige bruger. Argumenterne/beviserne skal bare være gode nok.

Big Admin vil hellere have en direkte henvendelse fra jer end at de får en besked gennem os.

• Mynte

#31   9. mar 2010 Det er noget du må spørge admin om, vi kan ikke udtale os om deres tankegang smiley

Og aner ikke hvad indlæg du mener skulle være blevet slettet hos dig.

Og nej det er ikke rigtigt at der ikke bliver gjort noget ved sagerne. Der er dog en masse profiler, albums, annoncer osv her på siden, som vi ikke kan kontrollere hver enkelt dag. Så derfor kan det ske, at man finder ting og dager rundtomkring der er mod reglerne, disse eksempler betyder dog ikke at disse er ok her på siden.

• Mynte

#32   9. mar 2010 Ja det er ok at sende os diverse links, men ikke til vidoer, da det ikke er os der tager sig af dem. De skal sendes til admin via "kontakt", ligeledes hvis det drejer sig om grupper, som gruppeadmin ikke selv kan holde styr på.

Dette er 2 ting vi HAer intet kan gøre ved, men kun Big admin.

• #33   10. mar 2010 Jeg ser ingen problemer i at det koster noget at annoncere i markedet her på HG. Det vil også koste noget at annoncere på mange andre sider og en formue i lokalavisen. Jeg ved at der findes steder, hvor det er gratis at annoncere, men så må man annoncere dér, hvis man ikke vil betale for det.
    Det er jo heller ikke gratis for HG at have denne side. det at man betaler for at komme ind sammenligner jeg med at det også koster penge at have en hjemmeside. Og det at det nu koster penge at være VIP ser jeg som at det har været et reklamefremstød, at det var gratis tidligere. Sådan ser verden jo ud. Hjemmesider er nød til at være gratis indtil de har tilpads mange medlemmer og tilpads meget omtale til at de kan begynde at tage penge for det.

(",)

• #34   10. mar 2010 Cotton eye, ting er hvad man gør det til.. Reglerne på HG har ikke ændret sig ret meget de sidste to år - du har aldrig måttet reklamere for dine annoncer. Ja, du skal betale for at må oprette annoncer, men det skal du sørme også på HN! og det er lavet i håb om at gøre markedet mere seriøst og sikker.

• #35   10. mar 2010 så længe I giver efter, indretter jer og betaler kan det her latterlige tiltag blive ved og forværres.

sælg hesten på www.heste.dk DET er GRATIS
    chat og diskuter på www.hestenettet.dk eller en af de mange andre GRATIS hestesider

her får man bare sur røv for unødvendige penge

Kommentér på:
HA Info - Fotoalbum og vidoer

Annonce