Tog hun bare pis på mig ? {{forumTopicSubject}}
I går da jeg skulle ride, opførte Lana sig underligt. Vi plejer altid at starte med at skridte 15-20 minutter i starten, og hun var super fin og eftergivende.
Derefter satte jeg hende i trav og lod hende gå med lang hals (med støtte på tøjlerne) og et godt tempo.
Da vi havde travet en halv langside, begyndte hun at ligge ørene tilbage, krumme ryggen og sænke farten, så hun gik og trippede. Hun slog også en smulle med hovedet.
Jeg tog hende ned i skridt og skridtede en runde, inden jeg prøvede igen. Hun gjorde det samme i traven igen, og jeg lavede overgang til skridt igen. Det gentog sig ca. 10 gange.
Jeg blev sådan lidt små-irriteret, og travede frem igen. Da hun startede på at skabe sig, red jeg bare videre og forlangte lidt mere af hende (versader og samlede hende lidt mere).
Vi travede et par runder i hallen, hvor hun et par gange lagde ørene tilbage og krummede sig sammen.
Efter noget tid stoppede det helt, og hun gik faktisk rigtig godt og afslappet.
Kan det være, at hun måske var lidt forårs-kuldret? Eller at hun måske fandt ud af, at når hun skabte sig, fik hun lov til at skridte?
Sadlen er tilpasset til hende og det er ikke mange måneder siden, at den blev tjekket af en sadelmager.
aug 2008
Følger: 46 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 1.213
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
aug 2008
Hun har aldrig gjort sådan før eller noget lignende.
dec 2007
Følger: 41 Følgere: 43 Heste: 12 Emner: 1 Svar: 91
mar 2005
Følger: 133 Følgere: 114 Heste: 5 Emner: 89 Svar: 418
Altid godt at have en glad hest jo
aug 2008
Sandra: Hun var ikke ligefrem særlig glad. Hun virkede meget sur, indtil hun fik lov til at skridte (:
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Tror det er vejret, der er forår i luften
Tog hun bare pis på mig ?