{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

overtagelses metoder? =D {{forumTopicSubject}}

Har jo min hest opstaldet privat, og er emget glad for at have den stående der, men der er ikke mulighed for undervisning og det er lidt træls der ikke er ridehal, når hesten har sko på og er, ren ud og sagt pisse træls i regnvejr. Så vil gerne have den ned på MRR og stå, da det ikke er ret langt herfra hvor jeg bor. Men problemet er at jeg ikk må for mine forældre. "Det er for dyrt!"
og "Vi gider ikk køre efter dig hver gang!"

Men nu kommer min plan så:
Vi giver 1000 kr for opstaldning nu, og dernede koster det 1835 for hest i boks i den stald jeg gerne vil have den til at stå i. Og jeg plejer alligevel at tage bussen hen til hestene efter skole, og så skal jeg jo bare med en anden en der ned. så de skal kun hente mig. Og det med opstaldningspengene, har jeg også en løsning på. De betaler de 1000 kr som de hele tiden har gjort, og jeg betaler selv resten. Der er lukket der hvor jeg arbejder lige nu, men når vi alle sammen starter igen, må jeg jo bare tage nogel flere timer =)

Og hvis jeg så opføre mig pænt, (som jeg jo altid gør ;D) Kan det jo være jeg kan få en gang undervisning oveni !

Tror i jeg vil kunne overtale dem sådan?

Skal nemlig lige have snakket med dem i aften, så er ved at udtænke en snu plan =D Heeh..

Hva tror i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overtagelses metoder? =D
Kommentér på:
overtagelses metoder? =D

Annonce