{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Hun klør sig..? {{forumTopicSubject}}

Min islænderhoppe Loâ, er for noget tid siden begyndt at klø sig under manen, som ligger på begge sider.
Det mærkelige er, at de fleste af dem hun går i læsdrift, har det også..?
Og jeg behandler hende med pulver for lus/utøj, men indtil videre har det ikke haft nogen virkning..?
I onsdags prøvede jeg at vakede med lidt med lunkent vand, og ved ikke helt om det har hjulpet, men det tvivler jeg på at det har..!

Har i nogle forslag til hvad det kan være?

På forhånd tak (:

Julie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun klør sig..?
  • #1   5. mar 2010 Det kan være lus.. Der findes to slags lus hesten kan få og den ene skal du have dyrlægen ud for at behandle.

Men det kan jo også være fordi den er ved at skrifte pels.. Så kløer de sig jo, og det har været en lang og kold vinter så der er meget pels der skal af.

• #2   5. mar 2010 Findus klør sig også i man og halerod. Han har ikke lus, er tjekket. Men han har så skæl på størrelse med 1/2 lillefingernegl, og meget af det.
    Jeg børster og børster men synes ikke rigtig jeg kan komme det til livs.
    Jeg har lavet et opkog af rosmarin og vasket hans hale og man i, men synes ikke rigtig det har hjulpet.
    Stakkels Findus, hans man er ynkelig nok i forvejen *S*

Lizet smiley

• #3   5. mar 2010 Fenja klør også meget sin bagpart, har købt noget anti-kløe som hjælper meget...

• #4   6. mar 2010 Mange heste har fået tør hud pga. den tørre luft frosten fører til.

Min fik skel i både pels, man og hale. Jeg begyndte at give ham ekstra olie i maden og det forsvandt efter en lille uges tid.

• #5   6. mar 2010 Jeg har haft dyrlæge ude til hende, men hun kunne ikk finde nogle lus.

Og hun får også ekstra olie i maden, ca. hver anden dag, men det synes jeg ikke hjælper..?

Kommentér på:
Hun klør sig..?

Annonce