{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
254 visninger | Oprettet:

Knust :'/ {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige heste tøser (:

Ny har jeg taget en beslutning, jeg har valgt at sige min halv part på Prins fra smiley
Jeg har tænkt og tænkt , grædt og grædt :*(
Men jeg synes det er så dyrt med 780 kr om månden for 3 gange om ugen , men ja man har jo os den i hele ferien.
Men dette er min sidste måned hvor jeg har ham :'/
jeg har valgt ikke og ride ham , da det bliver for svært.
smiley jeg elsker den hest smiley
Han kommer når jeg kalder , han nusser mig , og kan se på ham at han er glad for mig :'/
kunne bare ikke holde til det mere på rideskolen , :'/

O her for tiden er jeg begyndt at drømme om Jackie igen smiley
Det er snart 2 år siden nu at hun forsvandt ud af mit liv :'''/ men jeg drømmer hun genopstår og at jeg rider hende i fuld galop ude på vores springbane :'/ og jeg har aldrig været mere lykkeligt :'/
Og nå så jeg vågner , var det jo bare en drøm ;'(
en drøm som aldrig kan blive til virkelighed smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knust :'/
  • #1   19. jan 2006 Det er selvfoelgelig din beslutning, at du ikke vil ride ham i den sidste maaned, og jeg kan godt forstaa dit valg. Jeg vil bare fortaelle dig, at jeg stod i lignende situation for mange aar siden, hvor jeg valgt at goere som dig.

Den dag i dag har jeg fortrudt det valg SINDSSYGT meget. Det irriterer mig voldsomt, at jeg ikke brugte min sidste tid sammen med hesten paa at ride ham, da jeg jo ikke laengere har den mulighed. Og selv i dag, mange aar efter, sker det, at jeg kommer til at taenke paa det og aerger mig.

Syntes bare lige jeg ville fortaelle det. Maaske det aendre din beslutning. Kunne jeg goere min beslutning om, havde jeg helt sikkert valgt at ride.

Mvh. Julie

• #2   19. jan 2006 jeg syntes du ska ride den

• #3   19. jan 2006 Det ville da være syndt i passer vildt godt sammen...

• #4   19. jan 2006 Det ville være RIGTIG dumt ikke at ride ham... Bare fordi du mener at du ikke kan klare det.. Men tænk på Prins...

Tror du ikke gerne han vil rides og nusses af dig den sidste tid???

• #5   19. jan 2006 vildt dyrt! Da jeg havde Helpart i en hest fo nogle år siden der betalte jeg 400 kr om måneden. og nu er det bare gratis for mig at ride på folks heste, eller også får jeg lidt penge for det. ..

Men hvis bare man søger de rigtige steder så er der faktisk nogen der tilbyder parter på deres heste meget billigere! Hvis jeg nogensinde skulle have en part på en af mine heste så skulle det ikke koste mere end højst 100,- kr eller også skulle det være gratis. Parten gør jo MIG en tjeneste ved at motionere hesten etc. og jeg får mere tid:)....

Jeg synes helt klart at du skal ride hesten den sidste måned og få det bedste ud af det! Det er jeg sikker på at du ikke vil fortryde!!!!

Mvh Josefine Skov

• #6   19. jan 2006 Godt nok dyrt, på triumph koster det 300 for 2 dage.. Og på Micado koster det 400 for 2 dage...
    Men tror du ikk også at han vil komme til at savne dig, savne en at nusse med og alle de andre dejlige tider i har haft sammen. Rid ham dog, den tid der er tilbage..

• #7   19. jan 2006 Jo. self vil han da det :'/
    men så mener jeg bare at det blive ekstra hårdt at skille mig af med ham :'/

Kommentér på:
Knust :'/

Annonce