{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt naturmiddel mod astma hos hest
  • #1   3. mar 2010 Prøv www.askhim.dk

• #2   3. mar 2010 Prøv at give timian det får min hest hver dag og har gjort det i 20 år nu. Hun skulle ellers kun blive 7-8 år - hvis jeg var heldig- i følge doktor dyr smiley

• #3   3. mar 2010 en af mine veninder havde en heste doktor på besøg fra sverige, til hendes 2'er pony som ikke engang kunne skridte5 min. uden at få meget svære vejrtræknings problemer. Hun fik nogle sten af hende + hun healede hende med hendes hænder.

Og den dag idag, 1½ år efter løber hesten rundt og springer både til jagter og millitary. Den var dødsdømt af dyrlægerne.

• #4   3. mar 2010 Det lyder da godt nok godt.

Min er lettere astmahest og lige nu bruger jeg noget fra horze, og det virker også en del, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet og se om der findes noget der virker lidt bedre.

Han har ikke problemer under ridning eller på fold, kun i stalden.

• #5   3. mar 2010 Prøv at ring og hør forskellige dyrlæger om de har hørt om nogle vidunder midler dertil? smiley .

- de kommer jo mange steder og hører om mange ting, så der skulle du klart have en chance smiley

• #6   3. mar 2010 jeg har astma (om det virker på dyr ved jeg ikke)

oreganoolie (drikker dråberne)
    aloe vera drik
    lakrids te
    akupunktur

alle forsøgt med birkning

• #7   3. mar 2010 Har tænkt på løddrift, men lige nu har jeg ikke et ordentligt hus til dem og så har jeg problemet med at jeg pt. er delvis lammet i venstre side og derfor ikke kan bevæge mig i en fold men kun stalden. Jeg vil jo gerne kunne snakke med min pony.

• #8   3. mar 2010 jeg kan se du har dem hjemme, så er mit forslag noget nemmere.. åben en dør eller nogen vinduer, men pas på med træk! Har selv en astma hest, som sagtens kan stå på stald igen når jeg "lufter ud" hele tiden. det er ofte luftfugtigheden der er et problem i div stalde, jo koldere jo bedre. Har dog lukket i stalden når der hundekoldt og sner meget men det sker at hestene har e tyndt lag is på deres vand i spanden

• #9   3. mar 2010 Jeg prøver at lufte godt ud og har hestene ude fra om morgen til sidst eftermiddag.

Miv: Har også læst at aloe er godt, hvor købes denne drik?

• #10   3. mar 2010 Charlotte A:

Tak, tror jeg vil prøve det en periode og se hordan det er.

Kommentér på:
godt naturmiddel mod astma hos hest

Annonce