1.620 visninger
|
Oprettet:
kan menneskelus smitte heste? {{forumTopicSubject}}
som overskriften viser, vil jeg gerne vide om menneskelus kan smitte heste?
er begyndt at arbejde i en børnehave, og har på trods af at jeg har passet på, fået lus. nu er det sådan at jeg er meget nussemenneske og er altid meget tæt op af min hest når jeg er hos hende. derfor vil jeg gerne vide om der er risiko for at hun har fået de klamme kryb.
et andet spørgsmål- har lige fået lusekuren, er blevet kæmmet osv. men det klør stadig- nogen der ved hvorfor?
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 2.898
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.327
Jeg fik for 4-5 år siden også lus, og der var flere kure som ikke virkede på mig, men jeg havde også meget langt og tykt hår. Det der endte med at tage livet af dem, var en kur som skulle være i håret i 12 timer - og lige efter det farvede jeg mit hår - det virkede, og har ("7-9-13") ikke haft besøg af nogle siden..!
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 23 Svar: 60
camilla DM: de skulle jo tage dem der er der med det samme. skulle der så være æg tilbage som ikke er døde kan de klække inden for 8 dage, derfor skal man tage kuren igen, såvidt jeg ku læse mig til. men sku altså være lidt sjovt hvis de var klækket inden for en halv time
mon det er fordi der stadig sidder noget af deres gift de spytter ind?
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 54
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 23 Svar: 60
jul 2006
Følger: 112 Følgere: 108 Heste: 3 Emner: 48 Svar: 327
, men kan ikk lige huske hvad det er , men skal nok lige finde ud af hvad det er .
min onkels kæreste bruger de til hendes små piger når de har lus og det lugter
ikke af alcohol efter denne behandling , da piger kommer i skole dagen efter
behandlingen og lugter slet ikke ..
kan menneskelus smitte heste?