1.526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ungheste championat? Ungheste championat?

Da jeg har fået en unghest, vil vi forsøge os med et par championater i år, spørgsmålet er bare - hvor finder man disse championater hvis man vil meldes ind i dem?
De skal helst ligge tæt på nordjylland :).

På forhånd tak !

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ungheste championat?
  • #1   24. feb 2010 (link fjernet)

Der står alt om Dansk Ride Forbunds Championat for ungheste (tidligere DSA) (:

• #2   24. feb 2010 (link fjernet)

• #3   24. feb 2010 Okay, man skal ikke være særlig god for at stille op i det - skal man? :b.
    Altså jeg har jo aldrig prøvet det før smiley

• #4   24. feb 2010 En gang skal jo være den første, men spørg evt. en der har redet det...

• #5   24. feb 2010 Du skal bare have rytterlicens (C-licens) og være medlem af den klub under DRF. Din hest skal være registreret som konkurrencehest. Det er det mener jeg (er ikke helt sikker, men det står nok i reglerne). (:

• #6   24. feb 2010 Unghestechampionat i Herning skal du udtages til .. Via championaterne .. Men alle danske ejede eller avlede heste kan stille op i kvalifikationerne .. Der er for 4 - 5 og 6- års heste i dressur og også for 7 års i spring.

Men man skal igennem 3 stævner for at være kvalificeret til finalen.

• #7   24. feb 2010 ***Cappucino & Quinaro*** .: For at komme til herning skal man deltage i Egnethedstesten. Det og DSA har intet med hinanden at gøre.

• #8   24. feb 2010 ***Cappucino & Quinaro*** .: Som Sidsel siger, så har Herning INTET med DSA (ungheste championaterne) at gøre..

Kan se du har en 4 års. Der skal den bare kunne ride skridt, trav og galop. Trav og galop med tempoøgning. 20 meter volter, slangegang på 3 buer og skrådt i gennem. Du må selv om du rider letridning eller nedsidning. Du rider på en bane i 8 min sammen med 1-2 andre. En speaker siger hvad I skal gøre og dommerne står på den ene langside og giver karakterer og der udregnes en gennemsnitskarakter og ligger den på 8,0 eller derover er du gået videre til semifinalen. Der skal I det samme og så vil oversigten over finalekvalificerede heste blive offentliggjort på dansk rideforbund. Finalen afvikles til JBK i Odense og der er en indledende, og en trøstefinale og en finale, og begge gange skal man ride akurart det samme som til kvalifikationen.

Propositioner til DSA: (link fjernet)

Datoer: (link fjernet)

Håber det kunne hjælpe lidt smiley

• #9   24. feb 2010 Okay det lyder rigtig fedt - tak for hjælpen :-).

• #10   24. feb 2010 - jeg skal også selv starte ungheste championat til sommer med min 4-års smiley

Må man egentlig stille op i både spring og dressur? smiley

Kommentér på:
Ungheste championat?

Annonce