Abstinenser efter ridning - sne, sne.. {{forumTopicSubject}}
Får I redet, jer som ikke er gavmildt belønnet med et ridehus?
Jeg har vovet mig ud på en lille tur et par gange. Men ridebanen kan man slet ikke komme ind på, selvom man vil. Den er også begravet i sne og meget hård i bunden. Men selve træhegnet er frosset fast, så det er helt udelukket
Det er lidt trist, hvad siger I? De gange, jeg har vovet mig ud, har jeg ikke været til at skyde igennem , bagefter. Det er sjovt, så lidt ridning der skal til for at gøre én glad, når det er "månedens ridetur". Men det er sør'me glat.
Jeg er lidt bange for, jeg ikke kan undvære et ridehus mere. Det er da hyggeligt nok at have klappe-heste, man bare strigler og fodrer, meeen
Kan I undvære det?
Lone
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 806
maj 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 93 Svar: 995
godt nok bliver der ikke redet så meget som normalt, men en 3-4 gange om ugen er bedre end ingenting
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 279 Svar: 3.518
apr 2008
Følger: 590 Følgere: 709 Heste: 2 Emner: 315 Svar: 2.956
Jeg rider på ridebanen selvom den er bundfrossen og der er sne på til toppen af skinnebenet nogensteder god træning for mullerne
jeg bruger asfaldt cykelstierne til sidebevægelser dog , så jeg bedre kan mærke øvelsen.
men nu har jeg jo så en barfoeds hest, jeg ved ikke om det gør det nemmere på isen han glider stadigt, men holder bare sit tyngdepunkt så flot
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
Regner med jeg vil ud en lille tur i dag.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Jeg rider da bare en masse ture? (: Her er vejene okay ryddet, det er kun hvis man bevæger sig ude på meget små veje at man har problemer og selv da står Maja okay fast, ja bagparten forsvinder til tider men hun finder selv balancen.
Igår var jeg på tur med en anden også med en hest de rhavde sko på, hvor vi skridtede på en vej på 2km vel med et tykt lag sne/is og den gled skam ikke videre slemt end Maja.
Ingen dressur men ture er også en god ting for kondien :o)
jan 2009
Følger: 69 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 73 Svar: 231
Rider dog alligevel hver dag, jeg sys ikk der er noget bedre end en lang tur i skoven, den høje sne er bare et + for mijn store guld klump..=D
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.043
dec 2006
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 219
Men idag vil vi ride os en tur!
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Svar: 5
Abstinenser efter ridning - sne, sne..