{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Abstinenser efter ridning - sne, sne.. {{forumTopicSubject}}

Får I redet, jer som ikke er gavmildt belønnet med et ridehus? smiley

Jeg har vovet mig ud på en lille tur et par gange. Men ridebanen kan man slet ikke komme ind på, selvom man vil. Den er også begravet i sne og meget hård i bunden. Men selve træhegnet er frosset fast, så det er helt udelukket smiley

Det er lidt trist, hvad siger I? De gange, jeg har vovet mig ud, har jeg ikke været til at skyde igennem , bagefter. Det er sjovt, så lidt ridning der skal til for at gøre én glad, når det er "månedens ridetur". Men det er sør'me glat.

Jeg er lidt bange for, jeg ikke kan undvære et ridehus mere. Det er da hyggeligt nok at have klappe-heste, man bare strigler og fodrer, meeen smiley

Kan I undvære det?

Lone

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abstinenser efter ridning - sne, sne..
  • #1   23. feb 2010 Der er heldigvis ridehus hvor Kenzo står, men jeg har da vovet mig på en lille tur et par gange. Jeg synes næsten det er for glat, og Kenzo nyder i hvert tilfælde ikke at skøjte sådan rundt. Han går ikke med sko. smiley

• #2   23. feb 2010 vi rider på marker (:
    godt nok bliver der ikke redet så meget som normalt, men en 3-4 gange om ugen er bedre end ingenting

• #3   23. feb 2010 Jeg er så heldig at jeg ALTID kan ride i ridehus. Min pony står på NÅR og der er der 2 ridehuse ;D

• #4   23. feb 2010 uha nej jeg rider igennem så meget sne jeg kan komme i nærheden af smiley

Jeg rider på ridebanen selvom den er bundfrossen og der er sne på til toppen af skinnebenet nogensteder smiley god træning for mullerne smiley

jeg bruger asfaldt cykelstierne til sidebevægelser dog , så jeg bedre kan mærke øvelsen.

men nu har jeg jo så en barfoeds hest, jeg ved ikke om det gør det nemmere på isen smiley han glider stadigt, men holder bare sit tyngdepunkt så flot smiley

• #5   23. feb 2010 Jeg har redet et par gange på en af markerne, men det var ikke så let for enten var der 3 meter sne eller også var der is.. Men lidt skridt er da også godt.

Regner med jeg vil ud en lille tur i dag.

• #6   23. feb 2010
    Jeg rider da bare en masse ture? (: Her er vejene okay ryddet, det er kun hvis man bevæger sig ude på meget små veje at man har problemer og selv da står Maja okay fast, ja bagparten forsvinder til tider men hun finder selv balancen.
    Igår var jeg på tur med en anden også med en hest de rhavde sko på, hvor vi skridtede på en vej på 2km vel med et tykt lag sne/is og den gled skam ikke videre slemt end Maja.

Ingen dressur men ture er også en god ting for kondien :o)

• #7   23. feb 2010 Jeg har mulighed for at komme i ridehus, men det tager 30minutters skridt.
    Rider dog alligevel hver dag, jeg sys ikk der er noget bedre end en lang tur i skoven, den høje sne er bare et + for mijn store guld klump..=D

• #8   23. feb 2010 Var ude og gallopere RIGTIG hurtigt i skoven igår og der var der sne til langt op af benene på hestene.

• #9   23. feb 2010 Vil ikke sige det bliver til særlig meget ridning her heller.. Der er desværre ikke ridehus hvor Spirit står, og vejene er ikke ryddet da det er små veje omkring hvor han står.. Øv øv.. Men kan godt skridte og trave lidt på ridebanen selvom den er dækket med et godt lag sne..

Men idag vil vi ride os en tur!

• #11   23. feb 2010 Jeg rider 2-3 gange om ugen tur i sneen (: Også får jeg undervisning en gang om ugen i ridehus! (: Jeg synes at det er fint!

Kommentér på:
Abstinenser efter ridning - sne, sne..

Annonce