{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Åh nej! :/ {{forumTopicSubject}}

Åh nej smiley Jeg er i den situation at min pony søger halvpart, og det er jo meget godt, og så'n men, der er bare ingen der vil have Mille!
Hvad gør jeg så.. Det er ikke særlig dyrt, 400 kr. Pr. Måned, og der er ridehus, samt Spring, og Dressurbaner. Det er meget vigtigt at hun får en halvpart NU og her, da hun er under genoptræning, for ellers kommer vi ikke rigtigt videre, da Mille har brug for at blive rørt hver dag smiley
Men hvad kan jeg gøre? Der er hverken skridtmaskine, eller en sød pige der vil ride Mille 3 dage om ugen!

Måske er det fordi hun er 15 år.. ?
Hjælp..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh nej! :/
  • #1   10. jan 2006 Jeg ville mene er 400 er for meget for 3 dage om ugen, når den er i genoptræning.

• #3   10. jan 2006 ja 400 er meget.. jeg kender en som ikk gir en skid som får lov til at ride på en sød halv ox araber som er mega dejlig og lækker!!!

• #4   10. jan 2006 400 kr, er da ikke særlig meget, min forrige halvpart kostede 800 kr. om måneden for 2 dage om ugen smiley i det område hun står i er det meget dyrt med Halvparter, osv. Hun står i ledeøje, på Ingers Kattepension!
    Der er bus til risby, og der kan man så selv cykle de sidste 10 min.

Theis:
    Jeg har sat annoncen op på Heste-nettet, Her, og så har jeg kontaktet folk jeg ved søger halvpart i dette område..
    =-)

• #5   10. jan 2006 Synes også at det er meget dyrt.. Og især når hesten er under genoptræning..
    Er det en pony eller en hest? Kan den noget? Stævner?

• #6   10. jan 2006 400 kr er da ikke ret dyrt. jeg låner kun khanyze og betaler ALT.. det vil sige flere tusinde kr om måneden..

• #7   10. jan 2006 jeg synes også at det er dyrt. jeg rider pt. gratis på en DV som jeg har næsten som min egen hest.
    Jeg har redet en Welsh Cob gratis (fik faktisk lidt penge for det... transport).

Jeg har også 3 andre heste som jeg kan ride når jeg har lyst når jeg er hjemme i weekenderne (inkl. en avlshingst.)

Så jeg vil mene at 400,- kr er lige i overkanten for 3 dage.

jeg havde engang halvpart i en rideskolehest, det kostede godtnok 400,- kr om måneden, men, jeg havde hesten som min egen da jeg havde enepart på den (ja så er det jo egentlig ikke halvpart*SS*) he he.

Men jeg håber da at du finder en rytter.

personligt så vil jeg da nærmere give folk penge for at træne min hest, det er jo mig der får noget ud af det (mere tid, hest i bedre form til stævner etc.)

Men ja... der er jo mange forskellige synspunkter smiley

• #8   11. jan 2006 Jeg synes det er forkert at tage penge for det, når det er DIN hest der har BRUG FOR at blive rørt hver dag. Hvorfor skal folk betale for at genoptræne din hest?

• #9   11. jan 2006 Hvordan genoptræning siger hun jo ikke . der står bare den har brug for at bliove rørt hver dag. OG desuden er det helt normalt at man betaler sig til at "låne" en hest . så 400 er ikke dyrt . der hvor jeg står koster det 700 , for at have havl part . på en a ejeren af stedets heste . ca 3-4 dage om ugen . smiley

• #11   11. jan 2006 Milles genoptræning slutter den 1. Februar.
    og Jeg rider hende jo selv, også.
    Desværre bestemmer jeg ikke helt selv prisen, da jeg jo har "lånt" hende, som helpart, og ejern synes at 400 kr, ikke er dyrt.
    Tjaa, hun kan gå nogle Lc dressur, og hun har startet en jagt, og et par små spring og dressur stævner.. Hun kan næsten springe 1 m. (90 cm.)

Synes også selv at alle halvparter burde være gratis!

• #12   11. jan 2006 Der er ingen som vil have part på looksen heller... Og det er endda gratis...

• #13   11. jan 2006 Tro mig Camilse.. jeg ville gerne.. din hest er sku en charmetrold..;)

• #14   13. jan 2006 Men, hvad gør man så?
    ens hest kan da ikke bare stå og blivefed, og ude af form, fordi den kun bliver rørt 4 gange om ugen..?

Kommentér på:
Åh nej! :/

Annonce