{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Fjordhest Musse - HVORFOR???? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor må hun ikke komme ind. Folk afviser som gale, men "glemmer" at skrive hvorfor. Det kan man blive pænt frustreret af!!!
Folk herinde har oprettet heste de har redet på ridelejre/i udlandet, naboens heste, heste de måske skal købe/passe osv. Men Musse må ikke være med!

Jeg kunne jo også bare have skrevet at hun var min, og at jeg red på hende hver dag, så var jeg sluppet for alt det bøvl, men jeg valgte at være ærlig, men det skal man åbenbart også til at straffes for herinde?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjordhest Musse - HVORFOR????
  • #1   30. jun 2004 Der er så mange andre herinde der har oprettet heste der ikke er deres egne. der har efterhånden været så mange debattet om det, og der er enighed blandt flertallet om at det er nok at man har fået tilladelse til aft oprette hesten.
    Her vil jeg vise dig ét eksempel blandt man(link fjernet) herindefra.

• #2   30. jun 2004 Prøver igen.
    (link fjernet)

• #3   30. jun 2004 Jeg tror helt sikkert det er måden du har formuleret dig på, der gør at folk afviser. Du skriver hun er din, men så flyttede de, og du har ikke set hende længe?? så du skriver meget misvisende, og hvis hun er din, hvordan kan de så flytte med hende?? *ss*
    Noget andet er at du spørger hvorfor hun bliver afvist. Så spøtger Sarah dig pænt om hun er din, og du svarer ikke særligt pænt syns jeg. Jeg tror mange af os er forvirret over den måde du har skrevet om hende på, og så bliver man jo nød til at spørge, ikke?

Her er lige den tekst du har skrevet::
    ""En dejlig hest, som jeg fik i konfirmationsgave af nogen jeg passede en shetlænder hos. det havde jeg aldrig durde at drømme om. Var selv med ude at vælge hende og det hele.
    Nu er de desværre flyttet, og det er ved at være længe siden at jeg har set Musse, men jeg savner hende.""

• #4   30. jun 2004 Ja jeg kan godt se a det er misvisende nu, men hvis folk havde startet med at skrive det, i stedet for bare at afvise, så var jeg nok ikke kommet sådan op på dupperne.
    Sarah Jeg synes ikke at konceptet falder til jorden ,når folk opretter heste der ikke er deres. Folk som mig der er for fattige til at have egen hest, men som har en eller flere heste de holder af som var det deres egen, kan da også have brug af en side som denne, uden at ødelægge konceptet. jeg synes det er meget diskriminerende, men jeg kan forstå at du dømmer folk som mig på lige fod med dem der stjæler billeder af andres heste på nettet og ofretter dem her som deres egne.
    Det er jeg ked af.
    jeg holder nemlig rigtig meget af Musse og Assa. Assa er jeg meget stolt af at kunne vise frem her, og jeg havde også håbet på at kunne vise Musse frem. Jeg har tilredet hende og trænet hende. Til gengæld lærte hun mig hvad det vil sige at have en hest.

• #5   30. jun 2004 den første der skrev til dig, spurgte dig også hvordan den skulle forstås *ss*

Læs her:
    ""Mia Emilie R
    Hvis du fik hende i konfirmationsgave, hvad mener du så med, at de er flyttet og at det er lang tid siden, du har set hende....?? ""
    *ss* smiley

• #6   30. jun 2004 Nu ryger hun ud. Farvel Musse.
    Tak til jer der ville begrunde hvorfor i afviste.
    Og til jer andre: I skulle selv prøve at blive afvist uden nogen befrundelse.
    Godnat og sov godt.

• #7   30. jun 2004 Britta: Jeg har skrevet til Mia Emilie. Det var inden jeg blev Frustreret/skuffet/ked af det/vred.

• #8   30. jun 2004 Okay, men hvis du havde skrevet under din hest, havde andre jo også kunne læse hvaad du skrev.. Man tror jo ikke du vil svare, når der ikke bliver svaret under din hest, når den er ved at blive oprettet. *ss* smiley

Kommentér på:
Fjordhest Musse - HVORFOR????

Annonce