896 visninger
|
Oprettet:
hvordan kommer jeg i gennem det her {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen jeg skriver på grund af jeg føler at jeg er lige ved at dø
jeg har lige måtte tage mit livs sværeste beslutning at aflive min dejlige røde hoppe chillie hun havede bræket benet hvor dan er i kommet i gennen denne svære tid jeg føler mig så alene
det var ikke så svært at tage beslutningen om at aflive hende for hun havede ondt meget ondt
men at se hendes føl være så meget ude af den er det sværeste
sep 2007
Følger: 251 Følgere: 245 Heste: 5 Emner: 28 Svar: 490
Måtte også tage afsked med min i sommers,- det er nok kun tiden som healer. Jeg har det stadig skidt over min
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
Det eneste du kan gøre er at snakke om det, græde over det så meget som du har lyst, tænke på at det var det bedste for din og tænk på hun har det godt der hvor hun er nu.
Det kan godt være det lyder ondsvagt men for 4-5 år siden da vi fik aflivet vores gamle hund, tænkte jeg på hver gang jeg så på himlen at hun lå deroppe og så ned på mig.. Har også haft siddet og snakket med hende, eller ladet som om, men det hjalp mig meget
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 762
Jeg føler med dig, og ja, snak om det og mindes alle de gode stunder du havde med hende.
Carajo HG .
Det lyder slet ikke dumt, det du siger.. Jeg gjorde det på præcis samme måde, da min far døde for mange år siden.. det hjælper rigtig meget.
dec 2007
Følger: 41 Følgere: 43 Heste: 12 Emner: 1 Svar: 91
hvordan kommer jeg i gennem det her