{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

shetter/pony dækken {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der ligger inde med et ponydækken, der evt. kunne tage nogen mål på det og skrive dem til mig, det er fordi min lille ponse skal klædes ud til et fastelavns arrangement, hvor til jeg skal lave et dækken til hende af nervøs velour... de mål jeg er interesseret i er længde bredde og afstanden fra siderne til buen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shetter/pony dækken
  • #1   15. feb 2010
    Det jo ikke sikkert det dækken passer... Hvorfor ikke måle hende selv?

• #2   15. feb 2010 Du kunne evt ligge et billigt stykke stof/lagen over hende og lige klippe det til. Så har du en skabelon..

• #3   15. feb 2010 du skal selv måle din da en "lille" pony godt kan have forskellige størrelser smiley

• #4   15. feb 2010 Det var bare hvis der var nogen der havde en pony på ca 105-110, som havde nogen ca mål, så jeg vidste om jeg havde nok stof, og så jeg havde noget at sammenligne med.. Selvfølgelig havde jeg tænkt mig at tjekke det efter, men synes ikke det er så let at måle hende, da jeg ikke ved præcis hvor man skal måle for at finde den rigtige længde,..

• #5   15. feb 2010 Christine *nu med heste i baghaven*

det var da en rigtig god ide, oven i købet en jeg kunne bruge til noget - tak for det, det tror jeg at jeg prøver

Og nej til jer andre.. jeg kunne simpelthen ikke selv regne ud at jeg kunne måle hende.. hehe.. og hvis jeg synes det havde været meget lette end at skrive her, hvorfor skulle jeg så have skrevet her..

plus at man ikke behøver at skrive det samme 3 gange, så langsom er jeg altså heller ikke hehe..

• #6   16. feb 2010 det var så 10000 gange lettere bare at finde et dækken der passede hende og klippe efter det..

CC.. et dækken er jo altså ikke bare en firkant med en bue.. så at måle fra lansemærket til haroden, og om halsen er ikke helt nok, hvis det også skal ligge nogenlunde pænt...

• #7   16. feb 2010
    For at finde et dækken der passer skal hesten måles over ryggen, skal du selv hen og lave et dækken vil jeg mene det er bedst du selv måler din hest så du får de præcise mål på det du behøver.

Kommentér på:
shetter/pony dækken

Annonce