1.215 visninger
|
Oprettet:
shetter/pony dækken {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogen der ligger inde med et ponydækken, der evt. kunne tage nogen mål på det og skrive dem til mig, det er fordi min lille ponse skal klædes ud til et fastelavns arrangement, hvor til jeg skal lave et dækken til hende af nervøs velour... de mål jeg er interesseret i er længde bredde og afstanden fra siderne til buen..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Det jo ikke sikkert det dækken passer... Hvorfor ikke måle hende selv?
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 277
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.528
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 7
sep 2008
det var da en rigtig god ide, oven i købet en jeg kunne bruge til noget - tak for det, det tror jeg at jeg prøver
Og nej til jer andre.. jeg kunne simpelthen ikke selv regne ud at jeg kunne måle hende.. hehe.. og hvis jeg synes det havde været meget lette end at skrive her, hvorfor skulle jeg så have skrevet her..
plus at man ikke behøver at skrive det samme 3 gange, så langsom er jeg altså heller ikke hehe..
sep 2008
CC.. et dækken er jo altså ikke bare en firkant med en bue.. så at måle fra lansemærket til haroden, og om halsen er ikke helt nok, hvis det også skal ligge nogenlunde pænt...
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
For at finde et dækken der passer skal hesten måles over ryggen, skal du selv hen og lave et dækken vil jeg mene det er bedst du selv måler din hest så du får de præcise mål på det du behøver.
shetter/pony dækken