{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bolsjer
  • #1   7. jan 2006 Køb et groft rugbrød, skær det i små tern, og bag det i ovnen til det er helt tørt...

Det er billigt, nemt og de holder længe... Og så længe det er helt tørt sker der ikke noget ved at hesten får af dem...

• #2   7. jan 2006 Du skal bruge (og det er ca. mål)
    3 stykker rugbrød
    1-3 æbler
    1-4 gulerøder
    1 Dl havregryn
    2 Dl knuste cornflakes
    ca. 1-2 Dl vand.

Sådan gør du:
    Smulre rugbrødet og knuser cornflaksne fuldstændig, river gulerøder og æblerne i total små stykker, blander havregrynen i og røre rundt. Så kommer man lidt vand i af gangen og røre det godt ind i, der skal vand i til det nærmest bliver sådan en "dej" . Så ruller man dem til små kugler/kager og bager dem i ovnen ved 175grader, indtil de er mørke brune og lidt hårde...

• #3   7. jan 2006 Min får engodbid når vi starter på at strigle... ellers får han ikke nogen...

• #4   7. jan 2006 Jeg giver stort set aldrig godbidder, det er meget sjædent. Hun får gulerøder, æbler og pære i massevis.
    Og rugbrød for hun oz engang i melllem..

• #5   7. jan 2006 ja det er ligesom lidt svært når der altid rider nogen i vores hal i hverdagen rider de undervisning fra 3-6 så der er jeg nødt til at ride med og om lørdagen er der undervisning fra 10-1 så hallen er delt op med en plastik strimmel så er det jo ik så godt hvis han løber igenem og om søndagen rider halvparterne og om fredagen er der spring fra3-5 og ellers rider halvbarterne

Kommentér på:
bolsjer

Annonce