Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folealarm..
  • #1   12. feb 2010 Folealarm m. radiotransmission
    Radiotransmissionen har en rækkevidde på 1000 m. Det er langt de
    fleste steder rigeligt til at alarmen når frem til stuehuset.

Denne model er fuldstændig uafhængig af mobildækning.

Sælges komplet med sender, modtager, holder og gjord.

Folealarm GSM
    GSM modellen ringer til op til 2 mobiltelefonnumre, som du selv kan vælge.

Folealarm GSM virker uanset om du er hjemme, shopper eller arbejder. Dog kun hvis der er mobiltelefondæking ved hesten i stalden.

Sælges komplet med holder og gjord. Vi leverer gerne alarmen med et SIM-kort.

• #2   12. feb 2010 hvis du vil have at vide at din hoppe går igang med at fole mens du sidder på gym, så kan jeg ikke forstå det er så svært for dig ? Med mindre din hest står under 1000m væk fra din skole, så har du jo brug for GSM alarmen.

• #3   12. feb 2010 jeg synes du skla overveje det en ekstra gang. Vi har 4 gange brugt en alarm, men kun 1 af gangene gik den igang.
    Men hvis du vil bruge en så skal du da bruge den til gymnasiet, hvis der ikke er nogen til at holde opsyn med hoppen imens du er i skole.

• #5   12. feb 2010 regner også med at tage den GSM folealarm.
    og så skal der også et overvågnings kamera op så kan jeg holde øje med den.

• #6   12. feb 2010 selvom hvis den foler om natten så blir jeg jo stadig ringet op hvis telefonen er tændt sååeh.

• #7   12. feb 2010 det er mere det at hingsten er 160 ca. og ponyen 140. dvs. at det bliver et stort føl. såå skal ku være der og hjælpe med det samme så det iik sidder fast.

• #8   12. feb 2010 Sandsynligheden for at din hoppe får et stort føl pga. hingstens størrelse er stortset lig 0. Det kaldes en skrøne. smiley

Føllet tilpasses hoppens størrelse (der kan dog være afvigelser, men det er mere undtagelsen fremfor regelen og er ikke bevist - situationen kan opstår med et afkom hvis forældre er lige høje).

Noget helt andet er - hvad avler du for? Størrelsesmæssigt?

• #9   12. feb 2010 For at besvare dit spørgsmål som indlægget omhandler - så har du jo selv svaret på GSM, hvis du skal have en chance for at have glæde af den. Er du godt klar hvad de koster? Mener du ikke leje?

• #10   12. feb 2010 jaa har set at en GSM folealarm koster 7500, men hvis jeg kan finde en man kan leje vil jeg da helt sikkert gøre det.
    meen føllet bliver jo større end hoppen. jeg kender en dyrlæge meget godt, og hun har sagt at jeg skal ku komme og hjælpe for at få den ud da den bliver stor. derfor har jeg tænkt mig at både have et overvågnings kamera op så jeg kan se det på bærbaren og have en folealarm på hende..

• #11   14. feb 2010 Det lyder nu altid meget godt, men det er nu videnskabeligt bevist at naturen sætter sine begrænsninger, så din dyrlæges udtalelser må basere på andet end blot hingstens str.

Føllene sætter først deres rigtige vækst i kraftigt efter folingen. Held og lykke med det .-D Kom endelig med føl-billeder når det er så vidt smiley

Kommentér på:
folealarm..

Annonce