{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

bucas hals {{forumTopicSubject}}

jeg har lige købt et hals stykke til mit bucas dækken.. et smartex all in one.. og halsen er også smartex neck og hals stykke... der står 135 på den.. sku den så passe sammen med det dækken som er 135 cm.. synes nemlig halsen er lidt stort.. smiley andet spørgsmål: er ikke 100 på at hals og dækken er det samme.. på halsen sidder der 4 stykker velcro fordelt på det stykke som skal sættes fast på dæknet. men på dæknet er der ku 2 lange stykker( flugter halsen på dæknet) så ville lille mig jo tro at der på hals stykket kun sku være sådan to.? i må sige, hvis i er blevet en smule forvirret.. så skal jeg prøve og forklare det bedre... men hjælp.. kan ikke finde ud af det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bucas hals
  • #1   11. feb 2010 Lyder underligt.. Halsen på mit bucas har kun 2 lange strimler ligesom på dækkenet.

Er halsen også den nye model?

• #2   11. feb 2010 jeg ved det ikke helt.. det er sådan en som går op mellem ørene og holdes fast med noget elastik.. jeg troede bare at en hals var en hals smiley he he. men neej.. smiley

• #3   11. feb 2010 Jeg regner med at skulle købe en hals til mit bucas overgangsdækken, den koster 599 kr mener jeg det er og fås i S-M-L dækkende over pony/cob, stor cob/lille hest og stor hest.
    Er ret sikker på at dem med direkte str. i f.eks. 135 er den gamle model og derfor også den anderledes velcro, men er ikke 100 % sikker.
    Men den jeg skal have købt er kun med 2 x velcro til 2009 model dækken.
    Men kan du få den du har til at sidde fast på dækkenet kan det jo være lige meget om den har to eller fire.

Lizet smiley

• #4   12. feb 2010 ja men de der to elastikker som skal omkring ørene, r ikke lige et hit hos min ;).. så må se om jeg evt kan få byttet mig frem til den nye. for har pt ikke råd til at købe sådan en til 599 smiley

Kommentér på:
bucas hals

Annonce