777 visninger
|
Oprettet:
Stævner mod hest på 1 ' er? {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer som gør det og hvis ja, hvordan er det så ? Er der grund til at opklasse sin pony ? Tak alle sammen (:
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.676
Synes det er fint og synes ikke der er blevet dømt ned fordi det er ponyer. du kan se mine resultater som pony i heste klasser både under Anton og enkelte under Glorijas det er både blevetr til 1 pladser og 2+3 pladser det er bare et spørgsmål om du rider din pon yordenligt så den er velredet, så kan den gå konkurence på lige fod med hestene Glorija vandt endda en LB1 for hest efter hu´n ikke havde gået stævner i over 1 år og hun er endda min "gammel" spring pony fra min ponytid som jeg nu rider dressur på og hun er som sagt kun 136 cm nogle bliver lidt sure og muggen når der kommer sådan en bette lort og slår dem, men sådan er det
jan 2004
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 608 Svar: 5.404
jan 2004
men rigtig nok som du siger har de lettere ved at lave små volter, men så hestene har stadig langt lettere ved at lave fx en fri trav som ser ud af noget. det er lidt svært på en pony :)når det skal sammenlignes med hestene
Der hvor jeg klart kan score flest point er på mine ponyer er så velredet og stabile. de kigger store set ikke mere er stabil i holdningen og bruger sig ryg og bruger sig bagfra og ikke bare render på forparten og så ved at ride præcist..
jan 2004
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 608 Svar: 5.404
De fleste kan have problemer med at komme ordentlig ned om hestene, det er også derfor jeg skriver at ponyer er lettere at ride (-: er jo selv endt op med en på¨175 og det er noget af en kamp, men han var lige den perfekte hest, han måtte dog gerne være 10 cm mindre (:
Ville da gerne selv ride pony og gør det også en gang imellem dog ikke til stævner (-:
Stævner mod hest på 1 ' er?