{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Advarsel mod svindler. {{forumTopicSubject}}

En Michelle Wrigth har skrevet på 2 heste vi har til salg,
fremgangsmåden er på samme måde som alle de andre svindlere der henvender sig på mail.
Vi har kopieret hendes sidste mail, så alle kan se hendes fremgangsmåde, og bør derfor holde sig fra interesserede køber med lignende fremgangsmåde.

Hilsner,
Tak for mail, og jeg er glad for at vide, er stadig til salg. Jeg skal sige dig, er virkelig interesseret, og jeg håber, er meget sundt. Jeg ønsker det bedste.
Lad mig fortælle dig en smule resumé om mig selv.
Jeg er gift med 3 børn (1 dreng og 2 piger). Vi bor her i Finland. Jeg vil gerne forsikre Dem om, at hesten kommer til en dejlig, omsorgsfuld, sød, kærlig familie, ligesom yours.I vil personligt sende dig billeder med vores familie fra tid til anden. Jeg har en pet agent / en person, der vil behandle alle andre ting, der er nødvendige, når han ankommer din placering. Prisen er okay ved me.I vil gerne betale det fulde beløb plus en ekstra 150euro for dig at tage sig god pleje og 50euro for at holde andre købere fra en anden hvis det er muligt du slette annoncen till afhentes af kæledyret -agent. Om betaling, jeg talte med min bankmand, og vil sende dig en bank check med et beløb på 11.580euro, som kan indløses nemt på din bank, så jeg tror jeg har tillid til dig, og jeg tror, jeg kan stole på jer, ikke? Så kan jeg stole på dig til at instruere min bankmand sende dig betaling, og når du modtager checken, du tager det til din bank, så pengene kan blive givet til dig i kontanter, så du kunne fradrage dine egne penge, når det ryddes / indløses i din bank, tage dine egne samlede penge, herunder de ekstra penge og give overskuddet til PET-agent, så PET kan afhentes? Hvis ja, venligt svar med de oplysninger, som er nødvendige nedenfor:

NAVN SOM SKAL ANFØRES PÅ CHEQUE:

HOME ADRESSE:

CITY: POST-KODE:

Dit telefonnummer (hjemme og mobil)

Forstå, vil blive behandlet som et medlem af vores familie og skal også have den bedste kærlighed, omsorgsfuld og 100% Tender Love CARE også. og jeg vil sende dig videoklip af den til din hjemadresse efter, er sammen med min familie for nogle gange, men jeg vil sørge for jeg sende dig billeder altid for at opdatere med min
family.Waiting at læse fra dig med de nødvendige oplysninger.
Kind Regards.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel mod svindler.
  • #2   29. jan 2010 det er nok også lavet fra et andet sprog til dansk, for det er svært at forstå, hvis man ikke lige kan tackle det smiley

• #3   29. jan 2010 Enhver kan jo se, at det der er en Google oversat mail. Glem du bare den. Hun er gift med 3 børn!!!!!!!!

• #4   29. jan 2010 Det er bestemt en google oversat mail.

Slet den og gør det samme med ligende mails, hvis du får flere.

• #5   29. jan 2010 Har lige prøvet at smide den i oversæt så kommer dette ud...
    Greetings,
    Thanks for the mail and I am glad to know, is still for sale. I must say you are really interested, and I hope that is very healthy. I want the best.
    Let me tell you a little summary about myself.
    I am married with 3 children (1 boy and 2 girls). We live here in Finland. I want to assure you that the horse comes to a wonderful, caring, sweet, loving family, like yours.I will personally send you pictures of our family from time to time. I have a pet agent / someone who will treat all other things that are necessary when he arrives your location. The price is okay by me.I will like to pay the full amount plus an extra 150euro for you to take care good care and 50euro to keep other buyers from another if possible, delete the ad till picked up by pet-agent. About payment, I talked with my banker, and will send you a bank check in an amount of 11.580euro which can be redeemed easily at your bank, so I think I can trust you, and I think I can trust you, not? So can I count on you to instruct my banker to send you payment, and when you receive the check, you take it to your bank, so money can be given to you in cash, so you could deduct your own money when it is cleared / cashed in your bank, take your own money overall, including the extra money and give the profits to the PET agent, as PET can be collected? If yes, kindly reply with the information required below:

• #7   29. jan 2010 det er ikke synd for hende, hun er en snyder!

• #8   29. jan 2010 Det der viser at det er snyd er at hun vil betale med en check der er meget højere end beløbet og så skal sælger give hende de overskydende penge... problemet er bare at når man har givet hende pengene så viser det sig at checken var falsk og man har derfor mistet de penge man betalte tilbage..

• #9   29. jan 2010 Tror nu opretteren har oversat det i translate.

men problemet ligger jo i at de sender en falsk check og at de så skal have nogle penge tilbage,

• #10   30. jan 2010 maja&nemo=springteamet frida mit et og alt!

Der er efterhånden rigtig mange der har modtaget præcis denne email ( på engelsk ).
    Dette er både folk der har hest til salg, hund til salg og andre dyr til salg.

Det eneste der bliver rettet i emailen, er hvilket dyr det drejer sig om, og hvilket land hun/han kommer fra. ( Hun/han har f.eks også skrevet at de bor i Holland )

• #12   31. jan 2010 Og det er lige meget hvad man sælger - flere får dem også, når de har computere, biler og meget andet til salg. De har floreret i flere år nu.

Kommentér på:
Advarsel mod svindler.

Annonce