{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.863 visninger | Oprettet:

Christ lammeskindssadel {{forumTopicSubject}}

Hejsa for et par dage siden startede jeg en debat om bomløse sadler, og sikke en debat.. nå men har så fundet den sadel jeg i virkeligheden mente
Christ lammeskindssadel , er der nogle der har efaringer viden om denne sadel..
sadlen skal bruges til mine avlshopper, så mig og min kærste kan komme på rideture..
Og derfor havde jeg tænkt på denne sadel, da den ser dejlig ud at sidde i, og behalig for hesten, når der måske er en del vom smiley Ja og ikke mindst ikke særlig dyrt ! da jeg virkelig ikke har råd til at købe dyre sadler til alle mine heste smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Christ lammeskindssadel
  • #1   19. dec 2005 Ja det er jo det, smiley men nu skal man jo heller ikke misforstå mig , at jeg ikke vil bruge penge på en god sadel.. :), har skam en rigtig god isabell verden dressur sadel, og regner med at vil have en special syet sadel til min Castello nu her hvor han skal tilrides.. så det skal nok blive dyrt nok... Suk!! men til avls hopper ville det være rigtig deljligt med en rigtig lækker afslappende sadel, især for kærsten smiley som bestemt ikke føler sig tilpas i en dressur sadel smiley hehe .. men en westernsadel ville bestemt heller ikke være afvejn, men de koster jo så også en del mere..

• #2   19. dec 2005 jo prøver lige smiley

• #3   19. dec 2005 her er debatten
    (link fjernet)

• #4   19. dec 2005 Ej hvor træls!! det er bare det man frygtetr ved at handle på nettet.. men vil nu ikke betale for noget inden jeg har modtaget varen, så er man sikker... Men godt du fik dine penge tilbage igen..
    Den sadel jeg havede udset mig er på jo po hjemmesiden..
    Har også kik på torsion sadlerne, men så bliver det nok som brugt hvis jeg kan finde sådanne en smiley de er noget dyre i nye..

• #5   19. dec 2005 okay ja, men jeg har det sådanne hvis de er intresseret i at sælge så vil jeg have varen først, ja det gælder med alt det jeg køber... for at undgå man bliver snydt .. men ellers har jeg det dog også godt med at handle på nettet smiley

• #6   21. sep 2007 Jeg har sådan en sadel og er rigtig glad for den. Min datter ønsker sig også en til sin pony nu.

Kommentér på:
Christ lammeskindssadel

Annonce