396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Lejetøj i boksen? Lejetøj i boksen?

Har læst på heste-nettet at kedsomhed i boksen kan føre til adfærdsproblemer. og da min pony ofte desværre kan komme til at stå inde 2-3 dage itræk her om vinteren.

Nogen som har nogle gode tips, som han kan hygge/lege g lidt med i boksen ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejetøj i boksen?
  • #1   13. jan 2010 Købe en bold og hænge den i et hø net.. det har jeg lige købt til min.. smiley

• #3   13. jan 2010 nogle mener at legetøjet kan give strees, hæg noget usprøjtet gran op i boksen eller en frugt gren som din hest kan spise barken af... eller giv nok med strå fodder.

• #4   13. jan 2010 Men har du tidligere haft problemer med, at den keder sig i boksen?

Og ellers - ja så sørg for at den har rigeligt med stråfoder, put det evt i en pose eller andet, så det tager længere tid at spise det, og hav evt nogle sliksten hængende som den kan slikke på.

Det burde kunne afhjælpe det værste, hvis du så også sørger for at aktivere den uden for boksen - gå en tur med den, slippe den løs i ridehuset/banen osv. Så den får brugt sit krudt. Så kan jeg ikke se, hvorfor den skulle komme til at kede sig smiley

• #5   13. jan 2010 Den får massere at både Hø og wrap, og hver dag hvis de ikke har været ude over en time. trækker jeg en tur med ham(:

• #6   13. jan 2010 Jeg vil anbefale en slikkesten i boksen, hvis hesten skal stå meget inde. Vores gider i hvert fald ikke umiddelbart legetøj (og virker heller ikke, som om de keder sig, når de står inde), men slikkestenene er de glade for, og det giver dem jo også salte og mineraler, som er gode for dem. smiley

Hvis man søger en kombination, findes der også bolde med slikkesten i. smiley

• #7   13. jan 2010 Louise : Har godt set den der bold, men slikkesten. som de skal bide/slikke af.. smiley
    Hvor den hænger i og dængler, også skal de 'fange' den (:

• #8   13. jan 2010 Ja.., den der med sliksten er i vældig god...

Min den gamle hest havde sådan en.., -han var noget speciel-, han syntes, det var vild fedt, at stå og slå til den med panden.., gong gong gong.. Den bold med sliksten jeg havde, var sådan en total hård en. Tænkte nogle gange mit, når jeg stod og betragtede ham...: AV, det må da gøre ondt..
    Men han så ud til at more sig gevaldigt... Som sagt, han var en smule "tosset" ;o)

• #9   14. jan 2010 Hvis den for gulerødder kan du lade være at knække dem så de ikke er alt for små også fordele dem rundt på bunden af boksen så kan den bruge noget tid på at finde dem(:
    Læg høet / wrappet i nogle små bunker i hvert hjøne og på siderne så den ikke bare står og spiser det samme sted men skal gå lidt rundt i boksen efterhånden som den bliver færdig(:

Kommentér på:
Lejetøj i boksen?

Annonce