{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er en udfordring??
  • #1   9. jan 2010 En udfordring er noget, hvor en hest f.eks ansøger dig om udfordring. Hvis så du accepterer, så kan andre brugere så stemme på enten din eller udfodreren's hest // Pony. Og den med flest stemmer inden for 7 dage eller noget, vinder så (:

• #2   9. jan 2010 oka tak det gør jeg så:)

• #3   9. jan 2010 En udfordring er en slags profilkonkurrence.

Hvis du er inde på en anden hests profil, kan du klikke på den linie hvor der står 'klik her for at udfordre denne hest'

Når du har gjort det, kommer du hen til et billede, hvor du kan skrive en besked til ejeren i feltet for oven. Og du kan skrive den tekst der kommer til at stå under dit første billede i udfordringen.

Hvis den anden ejer accepterer din udfordring, kommer udfordringen til at stå på forsiden under udfordringer.

En udfordring løber i 7 dage og alle har mulighed for at stemme på enten din profil eller den anden profil.

Når de 7 dage er gået har den ene af jer vundet, med mindre den er uafgjort. Den der har vundet, får et 'point' og dermed en 'mønt' på linien over hesten i profilen.

Jo flere udfordringer man vinder, jo flere 'points' samler man sammen. Når man har mange sejre får man 'pokaler' istedet for mønter over hestens profil.

Håber det er forståeligt.

Jeg synes bare du skal kaste dig ud i det. Vælg en hest du gerne udfordre og prøv dig frem. Det er relativt simpelt :o)

God vind

• #5   9. jan 2010 jeg kigger også lige forbi:)

Kommentér på:
Hvad er en udfordring??

Annonce