{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.047 visninger | Oprettet:

Din nuværende sadel + drømmesadel??? {{forumTopicSubject}}

Hey Hg'er smiley

Jeg sprang undervisning i går ved min nye springtræner Philip Melby. Da jeg haft lånt en springsadel, havde jeg et styks problem. Da denne hest hvem sadlen tilhørte er lånt ud, fulgtes sadlen jo med hesten.

Derfor står jeg jo uden sadel. Men så meldte Philip sig lige som redningsmand. Jeg kunne da bare lige låne en af ham. Da jeg så HVILKEN sadel det var jeg "bare lige" kunne låne, var jeg nær gået i gulvet

<b> Prestige Eventing </b> - Jordens fedeste sadel ever. For filden da - ALTID har jeg redet i en bedre sadel. Sædet er enormt blødt, og der er en god støtte på. PLUS bevægelsfrihed ved schenklerne hvilket jeg savnede meget i den tidligere sadel (Windsor)

Det hele blev så lige bedre af at hesten aldrig har sprunget bedre end hun gjorde i går ;D

Så nu skal der spares sammen til en Prestige Eventing smiley

Min dressur sadel er en Topsport st. martin. - udviklet af Stübben og minder meget om Scandica DL

En udmærket sadel, men ikke min ynglings, :s får ondt i R¤ven af at sidde for længe i den smiley

Hvad med dig, hvad er dine nuværende sadler, og hvilken sadel er din drømmesadel? og hvorfor?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din nuværende sadel + drømmesadel???
  • #1   6. jan 2010 Min Prestige Lucky dressage. Den er super god den sadel. Lige tilpas støtte smiley

• #2   6. jan 2010 jeg har en Albion K2, som jeg er skide glad for til lyrix:D
    landkaster har p.t en E. Jeffries piaff(dressursadel), en rigtig dårlig sadel, og en Kieffer et eller andet springsadel, som jeg heller ikke er særlig glad for s;

drømmesadlen er en Albion SL(;
    såé, når jeg bliver 16, skal Landkaster have sådan en (;

• #4   6. jan 2010 Har en Bates Caprilli smiley Elsker den.

Men min drømmesadel er en Passier Optimum smiley

• #7   6. jan 2010 Nuværende: Isabell Werth..

Drømmen: Henning ;)!

• #8   6. jan 2010 Har en Frederic butet spring sadel og skal aldrig havde nogle anden, elsker virkeligt min sadel, jeg kan dårligt ride i andre efter jeg har fået sådan en :b
    Det er virkeligt min drømmesadel smiley

I dressur har jeg en spintler ny passir pullux avlet til min gamle hest som blev skadet 2 dage inden jeg fik den hjem, min nye hest er den for bred til foran smiley ..

Ville gerne havde en albion eller måske en optimum smiley

• #10   6. jan 2010 Lige nu har jeg en Windsor Elite smiley Lækker sadel smiley
    Kunne godt tænke mig at prøve Amerigo/Cobra, en Prestige og en Passier smiley

Albion (SLK tror jeg?) er prøvet - fin sadel, god støtte - dog synes jeg, at man sidder på for meget. Jeg kan ikke rigtigt forklare det smiley
    Stübben (scandica eller noget i den stil) er også prøvet smiley Dejlig sadel, meget frihed i sædet. Har også redet i en Stübben springsadel (Artus) ligeledes her oplevede jeg den også som værende fri i sædet, og ved schenklerne.
    Kentaur (flere forskellige) er også prøvet. Generelt for dressursadlerne synes jeg, at de er for lange i klapperne. Knæstøtten passer heller ikke så godt til mine ben. Det samme vil jeg sige om den Kentaur springsadel jeg prøvede, hvor jeg ej heller kunne finde en god støtte.
    Kieffer (dressursadler) brydes jeg mig bare generelt ikke om. Ofte synes jeg, at de er hårde og ikke mindst glatte, hihi smiley
    Hold da op... ^^Jeg må være lidt sart med alle de sadler jeg ikke brydes mig om xD

• #11   6. jan 2010 jeg har barefoot cheyenne (staves) dry tex version. super god

• #13   6. jan 2010 jeg har en gammel hubertus sadel jeg fik med :b
    den var god nok hård i starten!(;
    jeg vil bare gerne have en sadel der ligger godt på Pinja og der er god støtte i smiley

• #14   6. jan 2010 jeg har en albion SL.. drømmesaddel smiley

• #15   6. jan 2010 min yndlings sadel er de to jeg har nu:)
    den ene en kieffer donau til spring, kan enormt godt lide sædet i den, den er meget dejlig at ride i:) kan ikke sige hvorfor det er ynglingssadlen, det er det bare:)

og så har jeg en albion, kan ikke huske modellen, men der fåes ikke bedre dressur sadle end den, den koster også ca. 20.000 her i danmark, men det er også pengene værd:D den er bare så blød i sædet og har de bedste knæpuder...

• #16   6. jan 2010 Jeg har Kentaur Medea (dressur) og Kieffer Inn AT (spring)
    Er super glad for begge sadler, har problem med at finde mig til rette i en springsadel, men Inn'en føler jeg mig bare hjemme i..

Drømmesadlen må være en der er special-lavet til min hest og mig.. og som kan tilpasses hesten efterhånden som den ændre sig, så er mærket (og prisen) sådan set underordnet..

• #17   6. jan 2010 Nuværende sadel: Wintec pro-dressursadel (gamle-gamle-gamle model) og en Griffin springsadel

Drømmesadel: Wintec Pro Contour (den nyeste model)

• #18   6. jan 2010 jeg har mine drømmesadler! smiley

spring: trainers professionel
    dressur: wintec isabell werth

JEG ELSKER DEM smiley smiley

• #19   6. jan 2010 Nuværende: Theo Sommer... dejlig sadel...

Favorit: Min tidligere sadel smiley den blev stjålet...
    det var en Bates Isabel Werth med ULDSTOPNING...
    Det var verdens bedste sadel!

• #20   7. jan 2010 Min Cliff Barnsby lorenzo den er super god blød og helt genial

Ellers i den billige ende har jeg det godt i både Kieffer og Windsor

Alle selvfølgelig dressur (:

• #21   22. feb 2010 Jeg drømmer om at finde en HDR Paris : D 4,5 17 1/2"

Men jeg tror ikke den størrelse findes s:

• #22   29. jan 2012 Jeg har prestige eventing, og elsker også min!!

Kommentér på:
Din nuværende sadel + drømmesadel???

Annonce