Måske ny hest! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Nu har jeg simpelthen gået og tænkt og tænkt og tænk!
Har fået tilbudt at få en hest, af en venindes veninde, af personlige årsager.
Blev først ramt af STOR lykke - men så kom alle bekymringerne..
Har aldrig set hesten før, men det er meget muligt jeg skal ned og se den i uge 8, og grundet der er så længe tid, er fordi den står ret langt fra mig..
Men er simpelthen SÅ spændt på at se den, og håber selvfølgelig den er noget for mig..
Kender en rigtig god stald ikke mere end 5 km fra mit hus, ellers er der rideskole, og masser af andre (meget dyre) stalde i mit område.
Har dog ingen forældre opbakning i alt jeg gør med heste, da ingen kan hjælpe mig økonomisk, men skal siges jeg har et arbejde og kan godt skrue meget ned på mit shoppeforbrug
Har ikke lige fortalt mine forældre endnu om tilbudet da jeg kender deres svar, som tidligere sagt er, at de intet økonomisk vil have noget med det at gøre og at jeg skal tænke mig om.
Er bare virkelig spændt på at se hende og prøve hende og se om hun er noget for mig!
Ville bare lige dele mine tanker og glæde med jer
Også bare lige for at få det helt ud..
feb 2008
Følger: 212 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.897
Men har du da ikke mulighed for at købe en anden hest end din venindes veninde?
Og så synes jeg det er fedt du bare selv styrer det hele og tager hånd om det vedr. hest ! Mine forældre har det på samme måde. Så når jeg skal ha' hest skal jeg også selv betale det hele.
jul 2004
Følger: 98 Følgere: 94 Heste: 5 Emner: 146 Svar: 1.187
Synes tilbudet om en GRATIS hest er noget der skal undersøges
For så har jeg jo en del penge til en masse måneders opstaldning.. Min konto siger jo f.eks 5000 lige nu, og hvis opstaldningen er på 500-800 kr, så har jeg ihvertfald til et halvtår jo + jeg får ny løn hver måned
feb 2008
Følger: 212 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.897
Orh, jamen så kan jeg jo se hele pointen!
EJ HVOR FEDT
jul 2004
Men kan jo bare intet sige før jeg har set hesten og prøvet den
feb 2007
Følger: 78 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 95 Svar: 621
Du skal da helt klart ta ud at se på den ! tænk nu hvis det er din drømmehest?
Skal selv ud at hente min låne hest imorgen. Har det os lidt lissom dig. jeg får så lidt penge til det af mine forældre, men det mere det koster end at have en part skal jeg selv betale.. men det er da helt klart det værd !:)
Sys da ihvertfald at du skal ta ud at se på den, og snakke med dine forældre om det? evt. tage dem med ud at kigge på hesten?
jul 2004
Jeg bor i Nordjylland og hesten står på Fyn
Men i uge 8 skal jeg i forvejen ned og besøge min veninde som er veninder med hende der har tilbudt mig hesten
Men har besluttet at fortælle min mor det imorgen, og min far næste gang jeg ser ham
feb 2007
Følger: 78 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 95 Svar: 621
jul 2004
Mange tak, og i lige måde med lånehesten
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
Hva er det for en hest så ?
jul 2004
En travhest, hun er godt nok fra 93, men hun er i sin bedste alder
Måske ny hest!