15. jan 2006 Følger: 89 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
Skraber og ødelægger alt {{forumTopicSubject}}
Jeg har en frieserplag som bliver 2 til foråret, jeg har haft hende fra fravænning og hun har altid haft den her trælse mani med at skal skrabe med det ene forben når der er noget der ikke lige passer hende (hvilket er meget ofte, da det er ganske lidt der skal til)
Det er rigtig træls, dels fordi det jo slider meget skævt på hoven, men især fordi hun ødelægger alting. Hun har ødelagt foderkrybberne i boksen, så det kan hun ikke have i sin boks. Hun fylder vandkoppen med boksbund, så hun ikke har vand i boksen. Og nu ødelægger hun også de baljer jeg bruger til at fodre ponyerne udenfor, derfor er jeg nødt til at tømme dem og tage dem ud når mine plage kommer ud. Og det selvom de ikke er tømte og jorden er for smadret til at de kan æde de sidste derfra. Og om sommeren vælter hun vandkaret når det er halv tomt.
Jeg er ved at være godt fustreret over det, og aner ikke mine levende råd. Hun mangler ingenting, hverken socialt eller fodringsmæssigt. Hun har altid haft en jævnaldrerne legekammerat helt fra hun var helt lille, og det var også startet før jeg fik hende. Det eneste der ikke har været hele tiden, er en voksen hest i flokken, og den voksne her i vinter er en shetlandspony, som de alle har stor respekt for.
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.231
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
mar 2009
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 1.141
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
Skraber og ødelægger alt