{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

øv jeg re syg idag . (langt) {{forumTopicSubject}}

Øv så ligger jeg syg (igen igen) og jeg keder mig vildt!!
Skal vi ikke starte en debat, hmm hvad kan det snart være...... jo jeg har længe gået op tænkt over heste priserne idag..
Nu er jeg jo DV avler, og ser tit at man sætter disse føl tilsalg for 25.000 til 30.000, og et eller andet sted syntes jeg at prisen er fair, nu hvor det faktisk er temmeligt dyrt at avle.. Men min spørgsmål lyder sådanne, bliver disse føl entlig slogt til den pris??
Ja nu har jeg kun en plag (castello efter carano/Micehllino), som er 2,5 år og hvis han skulle sælges ja så ville jeg jo nok ikke fåe mere en 30-40.ooo for ham, så det kan ikke gå at have dem selv, hvis de alligevel skal sælges... Pyha en smørre men håber i forstår min pointe, altså om man kan sælge disse føl til 30.000 og at de faktisk ikke stiger i pris fra de er føl til de er tilredet!! og ja så skal de jo være gode til det ene eller andet, ellers havner vi jo helt nede på 25.000 og ja det giver underskud så det basker smiley Nå men lidt undren fra mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv jeg re syg idag . (langt)
  • #1   2. dec 2005 Vild træls du er syg:o( Men så er det da godt at vejert ikke er så godt!!
    Jeg syntes også det er helt vilde priser...men det er jo et dyr må man tænke på. Og det skræmmer nok også nogle folk væk (som heller ikke brude have hest).
    En af grunden til at jeg har fjordhest er at de er billige og dem kan man godt ride stævne på selvom man er over 16 år, de er heller ikke så dyre i dyrelæge rengninger, og de tager slet ikke skade af at stå ude hele året rundt så man kan også finde en billig opstaldning! hehe
    Annabell

• #2   2. dec 2005 hej annabell B, ja det er rigtige med de fjordheste, (ejer faktisk en selv:) men han er oprette af passer herinde.. smiley de har et dejlig sind og er slet ikke så dyre som de varmblods kan være, både prismæssig og foder/dyræge regninger.. smiley Min kærste kunne også godt tænke sig at avle fjordheste, men vi har ikke rigtig plads til flere heste smiley Hehe
    Men tak for din henvendelse :))

• #3   2. dec 2005 Foresten en rigtig lækker fjorhest du har smiley

• #4   2. dec 2005 er der ingen der vil være med i debatten om hestepriser??

• #5   2. dec 2005 øv det er bare rigtig træls, hvad fejler du? jeg har influenza og har ondt i hele kroppen... snøft!

• #6   2. dec 2005 hallo er der ingen avler herinde? kan I sælge jeres føl til den pris?? eller hvordan ser i på det?

Kommentér på:
øv jeg re syg idag . (langt)

Annonce