{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

distance og caprioler på sporten :) {{forumTopicSubject}}

ttp:// www.hestegalleri.dk/html/alb_mine.asp

mig og sus, har reddet 30 km til hellerup , GEK, sporten. smiley vi stod på høhotel i 2 dage smiley

da vi kom , red vi rundt i ridehusene, og sørgede for at holde hestene ude af boksen hele dagen, og kom kl 7 om morgen og hentede hestene og gav dem mad og hyggede, så de ikke skulle stå mere i boksen end 12 timer, fra da stalden lukkede , kl. 19 - 7.

VI hyggede rigtigt om hestene og de kom i solarie og blev nusset og kløet hele dagen. Begge heste er barfodet, og deres hove var bare perfekte, selv i det her vejr. og ingen af dem blev ømfodet.

Jeg har i lidt tid lært peter at bukke, også under rytter, KUN som trick, ikke under ridning. Og i lørdags kunne han altså bare det hele smiley så jeg fik et stejl , kom til at ramme ham med schenklen på vej op , og ja, godt jeg har en god balance smiley

så om ca 3 måneder er der styr på det hele smiley

jeg havde slet ikke forventet han var stærk nok smiley vi har ikke fået mange billeder af det endnu, fordi det er en uhyre anstrengende øvelse, for hesten og han er jo ikke så gammel endnu.

vi fik et herre godt ophold, og peter er blevet helt kendt på rideskolen fordi at deres maskiner til at tage wrap baller ud ikke havde mere gas, og ballerne var frosset fast, og en balle på 500 kg, kan ikke lige tages ud af 2 piger smiley så peter var da så venlig at trække den ud for dem, selvom han aldrig har prøvet det før. smiley super krikkehyp smiley og han var en stor ting dagen efter smiley

herlig tur, vi HELT sikker skal gøre igen, super hygge, smiley hvordan har jeres rideture i sneen været ? har i nydt den eller har den været en pest smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  distance og caprioler på sporten :)
Kommentér på:
distance og caprioler på sporten :)

Annonce