{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Hvad syntes du? Galop i sne ?... {{forumTopicSubject}}

Jeg ved iik såååå meget om at ride i sne, så spørger her d;' Sidder her og ser vidioer og læser logtmenter om af man har haft en kælk bag på hest og så red fuld galop i sneen ? smiley Det lyer da sjovt men r det iik glat ? hvad syntes i om sådan noget ?? smiley

- Jeg tror iik jeg vil gøre det ! d;' !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad syntes du? Galop i sne ?...
  • #1   18. dec 2009 Altså hvis sneen er fast osv. så skader det ikk.
    men hvis det er med hård bund , er der risiko for at det er glat.

• #2   18. dec 2009 jeg ville ik gøre det d;

• #3   18. dec 2009 man skal nok ikke ride i fuld gallop og man skal kende underlaget

• #4   18. dec 2009 -Tak d;' Jeg vil heller iik .. tænk hvis hesen bliver bange og løber og så hopper til siden og der r gladt så glider den jo... smiley smiley

• #5   18. dec 2009 Der var næsten 1meters sne på vej hen til vores ridehus (100 meter)
    Og maddie var nød til at tæske sig igennem .. Jeg ville ikke sætte hende i galop eller i trav, for jeg vidste ikke om det var glat.

• #6   18. dec 2009 'ville ikke gøre det... skridtede en tur igår, og næsten overalt var der møg glat..

• #7   18. dec 2009 Jeg skridtede en lang tur i skoven og der var alt for ujævt til hverken at trave eller galopere, men da jeg kom tilbage på banen (1000 m bane til travheste) Tog jeg lige en lille galop gennem snedriverne, og det tror jeg vi begge nød fuldt ud. Men det er meget vigtigt at kende underlaget under sneen. Sidste år satte mig og en veninde en kælk bag ved vores en shetter, og der tog vi en ræser tur ude på folden, men man skal være opmærksom på at man ryger lige ind i benene på hesten/ponyen hvis den stopper og man ikke har bremser på kælken. Vil heller ikke anbefale det hvis man har en stor hest.. Det er nok bare en glæde alle ponyejerne har ;-P I hvert fald dem med de små ponyer... hehe.. Min er endnu ikke blevet sat i vogn og hun er lidt for stor til at jeg bare springer ud i det alene... XD

• #8   18. dec 2009 Tror nu heller ikke folk er så uvidende og dumme, at de bare spænder hesten for en kælk og lader den spurte ud over alle kanter. Det kræver desuden en køresele, og uden den, kan det ikke lade sig gøre, medmindre man er villig til at skade hesten.

Det er jo kun dem med heste der har forstand på kørsel der kører ud med kælk - dermed ingen chancer for at hesten bare begynder at løbe løbsk.

• #9   18. dec 2009 Jeg ville aldrig gøre det. Min hest kan ikke engang skridte i/på sne så det ville nok ikke være så smart. Men synes ikke man skal udfordre skæbnen for det kan altså gå galt. Nogle heste kan sagtens, andre kan ikke.

• #10   18. dec 2009 uhm altså jeg har gjordt det godt nok ikke i fuld gallop, men jeg skridter først lidt rundt og derefter (hvis jeg mener det er sikkert) sætter vi i trav eller gallop.

men hvis man rider med slæde som jeg gør er det vigtigt at man kender sin hest fuldt ud og den er rolig!
    ellers er det sygt sjovt!!!!!

XD

• #11   18. dec 2009 hihi, det er nok mig du snakker om smiley
    Jeg jeg har haft kælk omme bag ved min hest (se evt. billeder (link fjernet)
    Og jeg har været på tur hvor vi galoperede i fuld galop ude på en græsmark og vi galoperede også på vejen (ikke helt fuld galop, men næsten). Marken kendte jeg ud og ind, så jeg vidste hvordan undergrunden er. Og på vejen var der 30-40 cm sne, så de kunne ikke glide.
    En anden gang, kunne du måske spørge mig (vedkommende direkte...?)

• #12   19. dec 2009 Lea&Emil : Det var iik diig jeg mente men hehe smiley

• #13   19. dec 2009 Nå ok, sjovt smiley

• #14   19. dec 2009 Jeg ville ALDRIG ride i galop på vores mark, jeg har en hund der er meget glad for DYBE huller.. Den graver hele tiden..

Kommentér på:
Hvad syntes du? Galop i sne ?...

Annonce