{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Har nogen tabt hovedet???????????????? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu haft vildi i 4 uger. Har købet hende af en utrolig sød, og dygtig hestesælger, som går op i hestens ve og vel. Vi har snakket rigtig meget sammen. Og hun er glad for at se at det går frem af med vildi. For Vildi har været en hest fanget mellem to negle. Men Heldigvis findes der hestesælgere som tænker på hestens velvære. Og ikke kun på at tjene penge. Og er glad for at jeg valgte at handle med hende. Så ved jeg også at min gamle hest, får et super godt hjem. Så en kæmpe tak til Mia Ravn. smiley Ville til hver en tid vælge at handle med hende. smiley

Vildi vejede 450 kg da jeg fik hende.Og hun er en stor dame på 167. Så det siger lidt om hvor tynd hun var blevet ved tidligere ejer.

Har d. 17 dec haft dyrelæge til Vildi's tænder. Det var ikke gode ord der røg ud af munden på dyrelægen. Hendes mund var meget slem. Hun havde mange tandspidser, og en tand der var flækket. hvilket resulterede i af der røg tandstumper ud som var gået i forrådensel. Vildi har fået fejernet en tand for år tilbage, pga en tandbyld. Hvilket betyder at hun har et hul hvor tanden var. Den nederste tand bliver ikke slidt som normalt. Og når hesten så ikke har fået den pleje som den skulle. Havde hun fået en tandspids der var groet op i det hul hvor den anden tand var blevet fjernet. Det var ikke små ting der blev fundet i munden på hende.

Det er sørgeligt at hun ser ud som hun gør, og at hun ikke er blevet passet. Men det går frem af. Og hun har nu på 4 uger taget 30 kg på. Nu hvor hendes tænder er blevet ordnet, skulle det gerne gå mere frem af.

Nogen gange kan man godt undre sig over hvorfor at nogen i hesteverdenen overhovedet ikke tænker på at det er nogle fantastikse dyr vi har med at gøre. De finder sig i så meget lort fra menneskenes side, og de laver ikke andet end at tjene os på den bedste måde de nu har lært. Er det så ikke skrækkeligt at nogle behandler vores kære dyr, som døde dyr??

Hvor er kærligheden til de kære heste forsvundet hen?

Lidt at tænke over.

Mvh Maria & Vildi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har nogen tabt hovedet????????????????
Kommentér på:
Har nogen tabt hovedet????????????????

Annonce