{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

hvor er det hårdt ;/ {{forumTopicSubject}}

Har lige solgt mit kæreste eje, igennem 4 år. :'/
nøjh hvor er det hårdt!

Hun er min første egen pony, som jeg har lært alt! :'/

Men hun har fået et godt hjem, 20, minutters kørsel fra hvor jeg bor, så jeg må besøge hende så tit jeg vil (: - det hjælper lidt på det.

ville bare lige ud med det.. (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor er det hårdt ;/
  • #1   13. dec 2009 Kender det alt for godt - det er altid meget hårdt (:

Har selv solgt 4 ponyer, og det var lige hårdt hver gang.

• #2   13. dec 2009 det her er første gang jeg har solgt pony , ;/
    nøjh hvor det svært smiley

• #3   13. dec 2009 Hvorfor solgte du?

• #4   13. dec 2009 jeg solgte min første hest og kæreste eje efter 8 år. havde lært ham alt, og jeg var hans et og alt og han var mit et og alt... han ahvde ALDRIG været syg, og 3 måneder efter jeg solgte ham fik han sprøjten... hold kæft det var hårdt og se på...
    solgte ham i min bedste mening da jeg skulle starte på uddannelse, skulle jeg aldrig have gjort..
    så tykke&malene så kan godt forstå du syntes det er hårdt

• #5   13. dec 2009 jeg er blevet 16, så det her var mit sidste ponyår ;/

• #6   13. dec 2009 Pernille; årh! - jeg ville være knust! syntes bare det her er hårdt :'/

• #7   13. dec 2009 Jeg beholdte min pony til jeg blev 18 - kunne simpelthen ikke undvære ham, da han bare var mit et og alt.

Men jeg begyndte at synes, det var synd for ham, at han ikke blev brugt særlig meget og heller ikke kom ud og oplevede noget til stævner, så jeg solgte ham.

• #8   13. dec 2009 jeg var totalt knust især da de køberne ville have deres penge tilbage... og jeg stod med en 12 årige tudbrøldene tøs i mine arme og så mit kæreste eje nogensinde for spørjten... var TOTALT ødelagt der gik et år før jeg kom mig over det, og kunne tåle og se nåle igen... men det er heldigvis mange år siden efterhånden...
    men det er altid hårdt og skille sig af med en hest/pony uanset hvad

• #9   13. dec 2009 kan vi i hvert fald godt blive enige om!

• #10   13. dec 2009 PGA STÆVNER?!

• #11   13. dec 2009 enig med hestehaven

• #12   13. dec 2009 Hestehaven:

Jeg forsøger slet ikke at give andre dårlig smag i munden.
    Folk har forskellige meninger, og jeg har nu engang ret til at ytre min, hvilket jeg sådan set ikke har gjort endnu.

Trådstarter starter emnet med at skrive at hun har solgt sit KÆRESTE EJE.
    Sit kæreste eje er det samme som det der betyder mest for hende.

Jeg har fuld forståelse for at det er hårdt at skille sig af med noget man har haft i fire år, men det er simpelthen for langt ude at kalde det ens kæreste eje når man skiller sig af med det fordi man vil have noget pap med stof på.

Hvis det virkelig er ens kæreste eje, ville man gøre ALT for at beholde det, alt for at få så meget tid med det som muligt, alt for bare at have det ved sig.
    Er man dog virkelig i en situation, hvor det er umuligt at beholde, mærker man den ulidelige smerte, som kun få rigtigt mærker.
    Den smerte tager man ikke i bytte for lidt rosetter og hæder.

"Kæreste eje" er et stort ord, og bør kun bruges når man virkelig mener det.

• #13   13. dec 2009 Hestehaven

Det med Chanell er jo netop noget andet fordi du får smerter af det.
    MIN holdning er jo så bare at HVIS MULIGT så kunne man beholde hende og få en anden til at ride hende,,,

Nu skal det endelig ikke forstås, som om jeg mener man altid skal gøre alt hvad man kan for at beholde hesten, for sin egen skyld.
    Det er et "selvfølgelig" at hesten skal "gengælde" følelserne, for at man bør beholde den ..

• #14   13. dec 2009 Nu var forklaringen bare ikke at ponyen er for lille, men at hun ikke kan få rosetter med den.

• #15   13. dec 2009 Jeg forstår hvirkelig heller ikke køb og sælg når det ikke dur mere konceptet :S Hvorfor ikke udlåne ponyen til man har råd til at have både ponyen og hesten på en gang?

• #16   13. dec 2009 Hestehaven - interessen er der jo tydeligvis, ellers vilel det ikke være det "kæreste eje", men økonomien virker ikke til at være der siden de ikke kan købe en hest og beholde ponyen som hyggehest

• #17   13. dec 2009 Tanja:

Måske er det tiden der mangler?

• #18   14. dec 2009 Der kan jo være mange grunde til at man er nød til at sælge sin pony. Man kan være faldet for ponygrænsen. Derfor kan man jo godt beholde sin pony, og have hest samtidig, men hvis man ikke har tid og råd til to heste, så er man jo nød til at sælge. Eller udlåne.

• #19   14. dec 2009 jeg solgte hende fordi jeg er blevet 16, og ikke kan ride stævner.
    Min pony elsker og gå stævner, og komme ud og opleve noget, jeg syntes det er en skam, at hun ikke kan få den glæde pga. min alder!
    Jeg har solgt hende til en rigtig sød pige, som jeg ved vil få lige så meget glæde af hende, som jeg har fået!

Det har absolut INTET med at få rosetter at gøre! - der ér bare nogen som hverken har tid eller råd til at ha' 3 heste!

• #20   14. dec 2009 Hvis hun holder så meget af at ride stævner, kan du jo sagtens gøre det på hende.
    Du starter bare udenfor konkurrencen, hvis muligt, eller får en anden til at tage stævnerne.

Kommentér på:
hvor er det hårdt ;/

Annonce