{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Pris på føl? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker på at sælge føllet når Kaliber foler her til marts.
Mit spørgsmål går på: Hvad kan man sælge et føl for når faren er ukendt (araber u papirer) og moderen er DV (med papirer). Det er selvfølgelig nok nemmere at vurdere når føllet er født, men er der nogen der vil foreslå en ca pris?
Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på føl?
  • #1   9. dec 2009 Det er MEGET MEGET svært, da det ikke er til at vide hvordan markedet ser ud om et halvt til et helt år. Men du kan jo se på priserne på de føl der er til salg nu, der er nok af dem

• #2   9. dec 2009 som tiderne er nu så skal du nok ikke forvente at kunne sælge det..
    jeg vil tro du kan få 5-10.000 kr.. hvis du er heldig!
    Folk sælger DV føl med papirer der har kostet mere i sæd end de kan få for dem for tiden!
    Men selvfølgelig, så er det først om næsten et år du kan vænne den lille fra, og der er tiderne måske vendt!
    Håber jeg, for jeg får 4 føl med super duper springafstamning næste år, og jeg har nu ikke tænk at de skal foræres væk smiley

• #3   9. dec 2009 - smiley tak for det. Jeg vil lige undersøge sagen med faderen igen. men ellers regner jeg heller ikke med mere end 5-10.000. smiley

Matilde "nu med salg af foder!" - Held og lykke med føllene.

• #4   9. dec 2009 jo tak.. og held og lykke selv..
    Kan jo sagtens være en dejlig hest selvom den er papirløs

Kommentér på:
Pris på føl?

Annonce