11. feb 2007 Følger: 34 Følgere: 75 Heste: 4 Emner: 70 Svar: 474
pris? (på hest) {{forumTopicSubject}}
Hej alle glade mennesker (;
Ja, jeg har jo denne fantastiske knabstupper vallak, på 13 år- -han er 148stg. han har desværre være forfangen, men er MEGET godt gående, skal dog have noget mod forfangenhed. han er turhest, men kan gå en smule dressur.. er IKKE springhest, og hans ben er nok heller ikk stærke nok til det! . men han har et dejligt temprament, kraver dog en erfaring rytter.. han vil gerne være førehest på tur, meen er ikk altid den mest modige, kan godt være lidt af en "piveskid" en gang imellem.. men er nææsten altid rolig.. han er en hest der er fart på, og elsker en fri galop - dér kan der så godt være et par bukspring hvis man tar' den på fuld hammer ud over en stubmark.. på stald er han rolig. og står stille når man stigler, løfter pænt alle fire hove. han er ikke "madgrisk". og står stille og venter.. andet spørg d:..
se billeder på profilen..
så nu er det så jeg ville høre JER hvad i ville give for sådan en^^
hvro ligger han pris mæssig?! uden udstyr (;
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.557
Men dog ville jeg desværre ikke give mere end 7000 kr for sådan en. Turheste er ikke ret meget værd i dag/lige for tiden. Og når den først har været forfanget er chancen der jo hvert år. Så det bliver træls med sommerplads om sommeren, osv.
Men en sød hest
feb 2007
Følger: 49 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 103 Svar: 1.444
jeg købte sidste år en welsh hoppe med fuld stamtavle, føl i maven, hun var ridevandt, men havde også været forfangen... prisen var 5000kr, og det var FØR at markedet gik helt i stå.
men pøj pøj med salget.
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
Købte en ren welsh hingst på 1,5år dog uden papir, men med de lækreste gangarter ham fik jeg for 1500kr så markedet er sygt lavt..
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 121 Heste: 5 Emner: 163 Svar: 821
Jeg tilbyder så også at man evt kan bytte
pris? (på hest)