{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Sjoveste ting med hesten :) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Hvad er det sjoveste og/eller mærkeligste i har lavet MED hesten? Gerne i år smiley

Vi pjattede gevaldigt i går smiley Godt man har en rolig hest at låne smiley
Startede med at ejeren red op til vejen med mig gående ved siden af, så vente vi om og jeg løb ned af indkørselen og råbte "HJÆLP!" Så kom ejeren ridende i langsom galop efter mig og stoppede ud foran mig. Jeg var blevet forfulgt af indianere, og nu hjalp han mig op foran på sadlen med siden til og styrede hesten ned på vejen igen med mig foran sig smiley
Så skridtede og småtravede vi ned ad vejen, og næsten hjemme igen kommer naboen kørende. Det er en der bliver kaldt avis-damen, fordi hun vidst nok arbejder på en eller anden avis. Hun stopper så bilen og hænger ud gennem vinduet og stirrer! Når vi runder hjørnet (så vi rider med ryggen som hende) ser jeg tilbage og når lige at se hun tager billeder! Så måske kommer vores lille pjattede idianer-leg i avisen en af de nærmeste dage smiley

Det var godt der ikke var nogen der så når jeg skulle op, for hvis man kommer til at grine, kommer man kun halvvejs, efter 4 forsøg kom jeg endelig hele vejen op!
Shit det var skægt smiley

Nå, men fortæl nu om noget sjovt/mærkeligt i har lavet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjoveste ting med hesten :)
Kommentér på:
Sjoveste ting med hesten :)

Annonce