{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

prøver igen- HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Ja 3. lykkens gang (måske)
Er der nogle der kender "team Nielsen" tror nok han er fra nordjylland?
Han er en lidt stor mand - maven - konen/kærsten er en lille en. Han var på vorrebass markede i sommers med bla. en orange lastbil og en grøn hvor der var en spring hest på siderne. Han har nemlig "glemt" at sende nogle papir til mig på en hest jeg købte af ham og jeg fik desværre ikke hans tlf. (MEGET dumt af mig - men man lære af sine fejl) Så hvis der er nogle HGér der kan hjælpe mig ville jeg blive glad.......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøver igen- HJÆLP
  • #1   20. nov 2009 Rani & Nadja :ved det ikke, kunne kun se at der stod team nielsen på deres t-shits og på lastbilen foran. De har 2 dregne og mener at de hed Nicklas og Jonas, hvis det hjælper på det. Men ved du måske hvem det er ?

• #2   20. nov 2009 Rani & Nadja: er han hestehandler, ham du tænker på?

• #3   20. nov 2009 Jeg har googlet navnet og der er kommet et par resultater frem.
    Team Nielsen V/mie Dalbøl Nielsen Kirkevænget 40, 9690 Fjerritslev, Nordjylland

Hjemmeside - Ikke opgivet

Email adresse - ikke opgivet

Også er der ham her det er umiddelbart de eneste 2 der kunne være en mulighed ved søgningen.

Travtræner Anders Nielsen
    Grædstrupvej 60, 8740 Brædstrup
    mobil +45 28 92 55 77, privat +45 75 75 25 89, fax +45 75 75 34 75

e-mail: trav.anders.n@mail.dk

Ved ikke om du kan bruge det. Men pøj pøj med søgningen.
    Bare nysgerrig, hvem af dine heste købte du hos ham..

• #4   21. nov 2009 Rani & Nadja + Charlotte: Måske kunne det godt være den første du har fat i, jeg har "kun" søgt på team nielsen og har ikke kunnet finde noget på ham men hvis det er hende der har det er det nok derfor, jeg har ikke været oppe ved ham, men købte min hest på vorrebasse markede i sommeres en fin frieser som skulle have en fin stamtavle, han lovet at sende papirene på, men jeg har ikke modtaget dem endnu og vil så prøve om jeg kunne finde ham, med jeres hjælp- tak for det, skriver til jer hvis jeg har heldet med mig smiley

• #5   21. nov 2009 hej i to igen - kan manden hedde Hans Jørgen Jacobsen ? for hans navn kommer frem når jeg søger.

• #6   16. okt 2012 hej lidt nysgerrig fik du fat på dine papirer - har haft meget dårlige erfarringer med dem.. tilbage i 2007

• #7   21. okt 2012 Hest for sjov:
    Ja jeg har fået mine papir men ikke fra ham. Måtte have fat i KFPS i Holland
    Men heste er desværre død

Kommentér på:
prøver igen- HJÆLP

Annonce