1.015 visninger
|
Oprettet:
ridning efter brækket ryg {{forumTopicSubject}}
Nu er det 1½ måned siden at jeg fik mit korset af og 1 måned siden jeg så småt begyndte at ride igen
Det er bare så skønt at ride igen! Og lige fortiden er jeg ved at træne min nabos islænder op..
den har været tøjlehalt, men efter jeg red den et par gange og fik den løsnet i nakken og ryggen er den blevet super fin at ride.. Jeg rider den ca. 4 gange i ugen nu og det går bare bedre og bedre med den for hver gang, og jeg får bygget mine muskler op igen
her er et billede fra dagens ridning:
http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=202778
i kan se flere i albummet hvor der står: træning af Primur
sep 2009
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 153
Jeg blev kastet af en hest for snart 2 uger siden og fik et slag i ryggen og brækkede overarmsknoglen... Skal gå med skinne i ca 11 uger endnu. Det eneste jeg tænker på er mulerne... Men jeg VED ikke engang om jeg tør ride igen. Har fået et rigtig kraftigt chock og er pludselig blevet bange for selv små ting....:( Håber jeg får samme succes som dig, men frygter sq for om fremtiden indeholder det jeg nyder allermest:(
sep 2009
Lige nu tænker jeg på mulerne heeeele tiden og vil ikke noget andet end at kramme og mysse dem, men den tanke med at ridde igen er laaangt væk...
Har i mine mange år som rytter aldrig været tæt på noget alvorligt, så føler mig pludseli ret bange og udsat... Men ihhh, hvor jeg VIL igen... Til februar eller marts altså - når jeg er trænet lidt op igen... Så snart jeg ikke længere har ondt skal jeg da også ud og nusse om kramperne, såååååå.........:)
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
Jeg har ikke haft noge problem med at komme i gang igen mentalt, for når ham først sidder på hesten igen, så glemmer man det hele og nyder det bare i fulde drag
mar 2007
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 35
sep 2009
Har selv "kun" lidt over 9 uger igen.... gaaaaaaaaaaaaab:)
ridning efter brækket ryg