{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Hvornår er det dyrt? (Opstaldning) {{forumTopicSubject}}

Jeg leder i øjeblikket efter en ledig staldplads nær mig, men hvornår er det dyrt?
Min moster bor lige om hjørnet, men der er desværre ikke plads hos hende, men hun tager 1000 kr inkl alt.. Hø, foder, ind og udlukning og der bliver muget ud også.
Der er en i avisen, der udlejer bokse og der står, at der er store folde og ridebaner. Det koster 700 kr/mdr, men ikke hvad der er med i, eller om der er noget med i.. Hvad synes i?
Jeg har endnu ikke forstand på det.:)
Håber i vil hjælpe mig..

-Michelle.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er det dyrt? (Opstaldning)
  • #1   30. okt 2009 jeg syntes, 1000kr så skal det også være med alt:)
    jeg betaler 500kr hvor min står, det er meget billigt syntes jeg, men så passer vi dem også selv, og klare alt selv.

• #2   30. okt 2009 jeg giver 1700 kr om måneden med næsten alt inkl. smiley Giver selv halm og muger ud. og så skiftes vi til og tage hestene ind.
    Der er både ridehus, solarie, vaskeplads, osv.

• #3   30. okt 2009 Smil, nu har vi vores heste hjemme.... Og det er der også udgifter på..

-De 1000 kr incl. alt er BILLIGT...

Vores æder wrap ad libitum... 75 kr pr. balle ( varer ca tre-fem dage)

Dertil god foder, strøgelse... Bortskaffelse af møg..

Og tænk på tiden udlejer bruger på at fodre, og lukke din hest ind og ud smiley

• #4   30. okt 2009 Jeg giver 1200 inklusiv halm, foder, udlukning og fri brug af faciliteter.. Man skal selv sørge for foder og udmugning, og så har man staldvagt én gang i ugen, hvor alle heste skal lukkes ind og fodres..

Prisen afhænger jo også af, hvor i landet det er smiley

Jeg tænker selv sted før pris.. For mig er det vigtigst at hesten er i gode hænder og trives..

• #5   30. okt 2009 Ups, mente inklusiv hø istedet for foder smiley

• #6   30. okt 2009 Hvor min skal stå kommer vi til at gi' 2300,- om md., og det er inkl. ridehuskort smiley
    Vi muger selv, men ellers er der udlukning og fodring morgen og aften + wrap og spåner med i prisen smiley

Og det er ret dyrt!
    Men det kommer selvfølgelig også an på faciliteterne smiley

• #8   30. okt 2009 Om sommeren giver jeg 700 kr og om vinteren 850, og det er inkl. foder, halm, hø, fri brug af fac., ind/udlukning (dog hjælper vi hinanden med det), elektricitet, vand osv. og så skal jeg selv muge ud og give halm smiley + jeg også skal hjælpe lidt til i stalden med at muge ud osv.

• #9   30. okt 2009 Og vi har en 60*20 udendørs ridebane, men intet ridehus. Solarie om vinteren, fri brug af vand, elektricitet og folde.

• #10   30. okt 2009 Jeg synes at over 3000 er dyrt, men jeg bor så også i nordsjælland, og ved at der er mange iheromkring der først synes at det bliver dyrt ved de 4000-4500 tusind. Så 1000 kroner er da ingenting(: !

• #11   30. okt 2009 Ja jeg har lige fundet et nyt sted hvor jeg flytter mine heste hen i starten af november, det er ganske gratis, dog hjælper jeg i stalden (som rummer 4 heste udover mine egne 2) + rider en 6års pony 3 gange i ugen smiley jeg skal kun selv betale foder smiley
    Se dét er billigt smiley

• #12   30. okt 2009 når det koster 2000 +++ synes jeg det er dyrt.

• #13   30. okt 2009 Der hvor min kommer til at stå er det dog også topklasse i forhod til prisen, der kommer:

Mini-park i gårdspladsen
    Udendørs 20*60 ridebane m. dressurhegn
    Roundpen
    Solarie
    Vaskeplads m. gummimåtter
    20*80 ridehus m. auto vandingssystem og højtaler/radio indsatser 4 steder i væggene
    2 rytterstuer m. sadelpladser, minikøkkener osv.
    Lille tilhørende skov
    4 mellemstore løbefolde
    3 store græsfolde
    4 jordfolde
    Adgang til stor skov, kun 5min skridt derfra
    Skridtmaskine
    - Og tiptop nyrenoverede stalde med paddock tilhørende nogle af boksene, flotte og utroligt gode åbne bokse.

Alt er nyrenoveret og ridehuset er HELT nybygget smiley

• #14   30. okt 2009 Caroline:
    Jeg bor også i nordsjælland, men nu har jeg heller ikke så meget forstand på det endnu..

MEN HOLD DA OP, hvor nogen af jer giver meget, er du så færdig! :o!

• #15   30. okt 2009 Min står opstaldet for 1950 kr med ALT incl. det eneste jeg skal tænke på er at komme ud og ride.. HVilket er utrolig billigt efter min mening smiley

• #16   30. okt 2009 jeg betaler - eller rettere sagt - min far og mor betaler 1500.- om måneden inkl. ALT ! smiley + 1000 kroner om måneden til halkort .

• #17   30. okt 2009 Jeg giver 1875, normal boks for pony 1800, og der i er der tørv ½-1 balle om ugen alt efter behov, 4 kg hø om dagen, foder og der bliver lavet foder plan sammen med ejeren, fold, ridehus, ridebane, rotunde osv.
    De sidste 75 kr er for betfor som bliver tilberedt og han får hver aften.. smiley

• #18   30. okt 2009 Er 1800 kr/mdr med alt inkl dyrt??
    Der er ikke ridehus, såvidt jeg kunne forstå, men ridebane, foder, hø osv og udlejer muger ud..

• #19   30. okt 2009 Kommer nok meget an på hvor i landet det er... Jeg står i nordsjælland, så det er jo i den dyre ende.. Så der ville jeg sige nej, det syntes jeg ikke det er.. smiley

• #20   30. okt 2009 Jeg bor også helt oppe i nordsjælland..-

• #21   30. okt 2009 Lige nu giver jeg 1200 for min pony og kommer senere til at give 1400 kr for hest.
    Det er med alt udover udmugning, det er dog heller ikke det værste når de står på spåner. Der er også ridehal og udendørsbane, springbane og fine stisystemer til skov osv.

Men ja det er meget forskelligt hvor meget man giver. Jeg bor i en lille by (6580) hvor der 2 rideklubber, men hvis jeg flytter til kolding så kan en opstaldning lyde på 3500 kr. Og det mener jeg, at det er vildt!

• #22   30. okt 2009 Michelle J - Så vil jeg ikke mene det er for dyrt.. Hvis det er et sted du kan lide og som passer til dine behov og ønsker så er det meget godt.. smiley

• #23   30. okt 2009 Supermand: Hold da op, ja det må du nok sige! Så meget vil jeg slet ikke give!

• #24   30. okt 2009 Marie-Louise.. Du har ret.:)

Kommentér på:
Hvornår er det dyrt? (Opstaldning)

Annonce