{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Åh nej, ikke igen! {{forumTopicSubject}}

Min lille Jody er blevet fuldstændig frastødt af alle hestene oppe på gården!
Der er, en lille Shetlænder, og en New Forest pony, og en DV, dem kunne hun fint gå sammen med alle sammen, og de var som en stor familie, men så kom der en ny hest ind, en frieser blanding. Og da den havde gået der et par dage, begynde alle at jage hende væk, eller sparke hende. Så Jody er jo selvfølgelig blevet helt deprimeret, og stå bare i den helt anden ende af marken, med et trist dinglende hoved! smiley
Det har stået på cirka 2 uger!

Skal også lige siges at hun har prøvet det før, hvor at der var en stor Oldenborg, men det var ikke lige så slemt som det her!

Ja, så nu er hun en lille trist pony! !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej, ikke igen!
  • #1   18. okt 2009 Hvad kan jeg gøre!!!

• Therese R
    Therese R Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #2   18. okt 2009 Er det evt. en mulighed at flytte hende ind på en anden fold sammen med nogle af de andre heste?

Jeg ved ikke hvorfor det er sket, men jeg har oplevet det samme med en shetlænder der gik sammen med en flok større heste. Han blev også holdt udenfor. Vi flyttede ham og satte ham sammen med to andre shetlændere, og han fik det meget bedre efter det.

Så mit bedste bud ville være at du skulle prøve at flytte hende.

• #4   18. okt 2009 Altså jeg har en shetlænderhingst, som i starten gik fint med en ældre hoppe og ældre vallak, de ville bare ikke lege med ham. Så kom han til at gå med en New Forest hoppe og hendes føl, og det var total lykke for ham.
    Så skulle foldene lægges om og der skulle total ordnes, så de kom alle på en stor fold. Min lille hingst, hoppen og føllet, den ældre hoppe og vallak, og så de 3 store plage, hvor 2 er hingst og en vallak der opfører sig som hingst.
    Han blev mobbet på det groveste. Han stod altid nede ved ledet, der fungere som en slugse, så når de andre kom der ned var han spærret inde, og det endte med at han blev sparket igennem leddet.

Men nu er der blevet lavet en ekstra fold til ham, og der har han gået alene et godt stykke tid, men sidste weekend kom min låne-pony og han har aldrig haft det bedre.

Nu ved jeg ikke om din er shetlænder eller om den har en særskilt farve i forhold til de andre, men hvis den har det, så kunne det sagtens være mobning, pga. af størrelsen, farven eller måske også af ren kedsomhed. (Det lyder ikke som kedsomhed)
    Men det er højst sandsynligt at rangorden er blevet ændret ekstremt efter den nye hest er kommet til.

• #5   18. okt 2009 Kan I ikke sætte frieserblandingen sammen med en af de andre heste, så kan de to bare gå og hygge sig? Og så kan din gå med dem, den plejede smiley

Kommentér på:
Åh nej, ikke igen!

Annonce