{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Super underviser og pony :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har et par piger som kort før sommeren startede til ridning. Det første sted den ene startede var hun halvanden gang, så gik hun grædende derfra, så jeg ringede til en anden rideskole.
Forklarede hvad hun havde brug for, hvordan hun var osv. Vi fik aftalt vi kom derude den efterfølgende søndag, snakkede lige om stedet og pigernes behov og hun fandt så en pony hun mente ville være egnet til dem begge.
Og sikken et hit.
Ikke en eneste gang har der været triste miner (kun over timen slutter for hurtigt)
De fik en skøn fjord-dreng og underviseren er super til det hun laver. Der er altid glæde og smilende børn når timerne starter og slutter.
Fra at skulle trækkes rundt og knap turde trave, ja så rider de begge nu alene i skridt og trav og glæder sig til det bliver søndag igen.
For et par uger siden var der stævne på stedet, og der var lavet et par klasser udelukkende til eleverne på trækkerholdene.
Og begge mine startede, på hvert deres hold (holdridning med 3-4 stk på hver) Og fik en rød og en blå roset med hjem.
Man kan sige underviseren virkelig har givet dem lysten til at fortsætte og givet dem endnu mere glæde til omgang med de dejlige store dyr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super underviser og pony :)
Kommentér på:
Super underviser og pony :)

Annonce