{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der har den sadel her?
  • #1   10. okt 2009 hvis det var mig, ville jeg ikk købe den.. så billige sadler er tit i dårlig kvalitet smiley

• #2   10. okt 2009 ok har nemlig købt en sadel, brugt, den er egenrlig fin nok, men den ligger ikke lige som jeg havde håbet, så jeg kan simpelthen ikke holde ud at sidde i den, ik sadlen der fejler noget, den passer bare ik lige til freja.

og havde set i brugt markedet og tænkte at hvis man kunne få en ny for samme penge :o) men ok det nytter jo ikke hvis den ikke er vildt go.
    mig og freja rider ikke så seriøst, det er faktisk bare hygge ridning (indtil videre hvertfal) så det er ik fordi den bliver slidt så voldsomt :o)

• #3   10. okt 2009 hmm.. tror faktisk min brune dressursadel ville kunne passe hende måske?

• #4   10. okt 2009 CSC: den jeg har nu, den "bue" der går hen over rykken på hesten, der hvor man måler stang, der syntes jeg ik der er hul nok eller hvad man kan sige. so syntes den kommer til at ligge meget ponypude agtigt på hende.. pænt ubehageligt for mig - ved ik med freja hun har ik vist tegn på noget, men ja.

men du bor i jylland så jeg ville jo ikke kunne prøve den :o( det gjorde jeg heller ik ved den jeg har nu og det fortryder jeg da nu hehe

• #5   10. okt 2009 skriver lige privat smiley

• #6   10. okt 2009 assi: kan man godt det? det kunne da godt være man skulle det, ved du ca hvad det koster at få sådan en ud?

• #7   10. okt 2009 det med en sadelmager koster helt sikkert kassen, men derfor får du også virkelig det bedste af det bedste, og du kan jo selv bestemme hvordan det skal være !(:

ville jeg også gøre, det ville være væd at investere i !

• #8   10. okt 2009 Synes heller ikke det lyder som en god sadel. Som sagt før, så får du, hvad du betaler for og selvom du kun rider hyggeridning, er det stadig vigtigt at sadel passer 110% og ikke bare sådan "nogenlunde". Det bateler sig i længden at købe en sadel til 5000 og ikke en til 1000. Men brug dine penge på en god brugt sadel i stedet for en billig ny sadel :o)

• #9   10. okt 2009 ok er i gang med at lede, for den jeg har nu det holder ikke. den ville sikkert være kanon til en anden hest da det ellers er en fin nok sadel, den ligger bare ikke godt på freja :o(

Kommentér på:
nogen der har den sadel her?

Annonce