{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føller :D
  • #1   10. okt 2009 Ingen anelse - det kan være forskelligt hvordan føllet kommer til at se ud, men vil nok tro, at den bliver tættest på hvid.

Hvis det var mig, ville jeg få den bedækket hen over slutningen af sommeren, så får du et føl i starten af sommeren.

11 måneder +/-

• #2   10. okt 2009 Tusind tak. smiley

• #3   10. okt 2009 kan være næsten alle farver, jeg har en mørkebrun hoppe som jeg brugte en sort hingst på, fik et rødt føl så generne fra bedsteforældre osv kan også have stor indflydelse på afkommets farve.

• #4   10. okt 2009 Et føl med hvid mor vil som regel skimmle en lille smule når den taber følpels osv smiley Men man kan aldrig være sikker smiley

• #5   10. okt 2009 Mht. farve, er du nødt til at vide mere om forældrenes gener for at man kan sige noget som helst om mulige farver til føl-bøllen. Hvis hoppen er skimlet vil den hvide farve kunne dække over stort set alle andre farver.

En mørkebrun hingst vil (afhængig af genotype) kunne give rød, sort eller brun grundfarve.

Hvilken måned man vælger at bedække i, afhænger af hvornår man helst vil ha' føllet. Hvis hoppen bliver drægtig i første forsøg vil hun fole en måned tidligere året efter. Altså hvis du får hende bedækket i juni, vil hun fole i maj året efter. Hvis det ikke lykkes med første bedækning går der normalt ca. 3 uger før hun kan bedækkes igen, så det er en god ide at begynde i god tid med bedækningerne, så man ikke pludselig får et føl hen på efteråret fordi der har skullet mange bedækninger til.

Kommentér på:
Føller :D

Annonce