626 visninger
|
Oprettet:
HÆLP sadel for lille {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen
jeg her det problemt min belgier er blevet for tyk til min sadel fordi hun er i fol og kan ikke gøre min sadel mere bred desværre. jeg har prøvet at finde en ridegjord men skal bruge en 247 cm finds dette ik eller er det bare mig der ikke kan finde det rette sted findes der ikke et sted hvor man kan få dem??
på forhånd tak
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Du skal nok have fat i forretninger der laver udstyr specielt til koldblodsheste :).
Ville kontakte andre folke med belgiere og høre dem ad eller bare andre folk med koldblodsheste.
Ved der er forretninger i både Tyskland, USA og England der laver udstyr til koldblodsheste da jeg har set netbutikker med det.
Men målene er jo anderledes udenlands, men kan godt linke til nogle butikker hvis det er .
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 26 Heste: 12 Emner: 439 Svar: 3.243
til.. la ...... ja et kunne jeg os godt men vil kun ride med dressur gjord da jeg mere det er det beste for hende og kan ikke få en gjord der er lang nok og vil gerne ha en longegjord og ik bare en ride gjord da de ikke er særlg gode.-..
til tot. det er et ok forslag men sys ikke hun skal blive ved med at ha sadel på da den skal længere frem jo mere tyk hun blive og det sys jeg ik hun skal
ha en god dag
HÆLP sadel for lille