{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Min kat {{forumTopicSubject}}

Har faktis haft en færdelig oplevelse.. Ved godt det skal oprettes ved katte men der er næsten aldrig nogen sååh.. Men det er jo os på en måde en historie smiley Det skal lige siges at vi har fået det her afvide af avleren så vi har ikke oplevet det:

Det starter min dejlige hellig birma brækker sine føder så den skulle operies ( staves? ) og fik svært ved at gå.. Efter nogle år så kan den godt gå men har meget besvær ved det og vælter på gulv ( som den stadig gør nogle gange) og skulle have en masse medicin og mister pigmenten i næsen ( som den så stadig har)

å skulle avlerne avle på hende og det går ikke godt.. For så skulle hun have kisersnit hvor kun vist nok mister 5 unger og der overlever kun 1 killing som hun ikke tager sig af.. Hun har ikke fat nogle katte venner fordi hun har så onde imod dem :'/

Mener at der var en der havde sparket til hende så hun brækkede bene.. Bare forfærdeligt og tænke på :'/

( hendes katte profil ;P (link fjernet) )

Så vil forfærdelig gerne prøve og finde den killing det kunne være SÅ fedt.. Kendes stamtavle altså min kats stamtavle står i hendes profil.. Den der finder den er simpelhen såå s'd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat
Kommentér på:
Min kat

Annonce