{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Når folk ikke passer deres hest!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Nu har jeg sku brug for at komme ud med lidt af min vrede omkring dette emne, med folk der forsømmer deres heste.
Jeg har i 4mdr. haft min pony på sommerfold med min venindes oldenborg & (lad os kalde hende X ) sammen med hendes pinto. I de 3 måneder har jeg set X ca. 3 gange ude hos hendes hest. De sidste par måneder her, skulle vi jo begynde at fodre på hestene, & vi ringer X op for at fortælle hende at de skal have foder nu. Men efter en masse opkald med direkte telefonsvare og sms'er, hun ikke svare på er vi nødt til at fodre på hendes hest for at den ikke skal stå uden mad. Vi får til sidst fat på X, der siger at der bliver stilt mad ud til den i morgen (ca. 1½ måned siden). - Maden kom adrig, den ene måned betalte min veninde for hans mad og den anden måned betalte jeg. Alt den tid han har stået på sommerfold har smeden ikke været der, hans hove er flænset op efter at hans sko bare er røget af af sig selv. Det har været total selvpasser stald, så min veninde og jeg har deltes om fordrings tider, foderet, vanding af hestene osv. smiley Hun har et par gange sagt ja, til at fodre hestene uden at have gjort det når vi har kigget til dem om aftenen..
- Hun blev så for ½ måned bedt om at flytte sin hest, eller vi solgte den for hende. Nu var der gået længe nok. Hun sagde at der ville komme en og hente hesten for hende nogle dage efter; manden kom aldrig. Denne flytning, har hun udskudt i ½ måned nu, i fredags flyttede min veninde & jeg derude fra så hendes hest stod alene. Hun havde dog sagt, at hendes også blev flyttet i fredags.
Idag tog mine forældre og jeg ud til sommerfolden, Og tror i ikke at hendes hest står derude!? Helt alene på en kæmpe fold, uden mad eller noget som helst. Ham der ejer gården giver ham tonsvis af frugter & giver ham vand. Men det er da forfærdeligt!! Hun har sagt til ham, at hesten vil blive hentet idag til eftermiddag; men hesten står der stadig.
Kære mennesker, HVORDAN kan man få sig selv til at forsømme sin hest på den måde!? :// nu striglede jeg ham idag & gav ham lidt mad og wrap. Men man kan skuda ikke tillade sig at overlade hesten sådan til os andre! At min veninde og jeg skal sørge for alt til den hest, fordi hun ikke kan tage sig sammen!!
Vi har prøvet at besøge hende på hendes adresse, men ingen åbner på trods af at vi har været der gentagne gange. Det skal siges, at hun bor i samme by som hesten står i , så det er ikke fordi at der er kæmpe langt for hende eller noget. Det er forfærdeligt at folk kan få sig selv til det :((

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når folk ikke passer deres hest!!
Kommentér på:
Når folk ikke passer deres hest!!

Annonce