{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Slid mærker hovedtøj ??? {{forumTopicSubject}}

Vi har en super dejlig lille pony som min datter rider på. Igår opdagede jeg at den har 2 sår eller alt håret er i hvertfald slidt af og der er mærker. Mærkerne sidder der hvor remmen sidder fra hovedtøjet...men jeg har altid sørget for at jeg kunne have 2 fingre inde når jeg spændte...kan man evt. putte noget om remmen eller gøre noget andet så det ikke sker igen for jeg mener jo at hvis jeg forlanger ponyen skal opføre sig pænt så skal den jo også have de bedste betingelser for det ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slid mærker hovedtøj ???
  • #1   29. sep 2009 evt noget plys der hvor hovedtøjet har gnavet smiley

• #2   29. sep 2009 du kan ligge et stykke lammeskind, eller et stykke stof imellem, men det tyder jo på at hovedtøjet ikke passer 100 %.

Men det bandageunderlag af filt, man selv skaql klippe til, kan du klippe et stykke af og ligge imellem remmen og hesten, det hjælper

• #3   29. sep 2009 hmm. jeg synes ellers jeg har tilpasset efter alle kunstens regler 2 fingre fra kæbeben eller hvad det hedder og alt andet ;o)) men jeg tror jeg vil prøve det med lammet eller filten ;o))
    Hvilke hovedtøj kan man ellers få til de små shetlændere ???

• #4   29. sep 2009 min hyp får også slidmærke af sit hovedtøj.. så han er udstyret med plys div steder, kønt nææ men det virker. min teori er at når han laver noget sveder han jo og læderet blive derfor fugtigt og "skaver" ham, eller ihvertfald bliver fugten på en eller anden måde medvirkende til det.... har overvejet og skifte til plastik eller nylon trense istedet

• #5   29. sep 2009 det kan som Miv- også siger være af sved, så kommer det let, det gør det jo os ved os mennesker.

MEn når det er en shetter, så er det også meget svært at finde ting der passer ordenligt jo :o)

Kommentér på:
Slid mærker hovedtøj ???

Annonce