{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opret hest
  • #1   24. sep 2009 Tror det er lidt forskelligt, alt efter hvem der er inde at byde velkommen.

• #2   24. sep 2009 Min blev i hvertfald afvist. Havde sat et billede ind og skrevet ganske kort om den. Burde det ikke være nok?

• #3   24. sep 2009 jo ,og 5 billder og at det er din hest

• #4   24. sep 2009 Prøv art skriv noget mere, det hjælper tit

• #5   24. sep 2009 det kommer an på så meget

Jeg afviser hvis:

billederne er ens, sløret grumset / utydelige.
    hvis man kan nok har skrevet noget om hesten
    hvis der er logo og reklame på billederne samt i teksten
    hvis tilknytning ike fornemmes (rideskole ponyer man rider en gang i ugen fx)

hvis hg regler man selv krydser af når man opretter ikke er opfyldt

• #6   24. sep 2009 Det jeg ligger vægt på når jeg skal godkende en hest er : at man kan fornemme dit forhold til den (ejer, passer) at billederne viser hesten i sin helhed og at der er mere end et billed og er det en renracet så synes jeg også at noget af stamtavlen skal være skrevet ind (minimum mor, morfar og far)

• #7   24. sep 2009 Såfremt brugerbetingelserne er overholdt, så burde den stemmes ind..

Du skal have tilknytning til hesten.
    - Det er ikke nok, at det er din tante's veninde's hest, som du ser 2 gange om året.

Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
    - Der må ikke være billeder af hestens familie uden selve hesten på. Ej heller af hestens rosetter eller lignende.

Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!

Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
    - Dog må afdøde heste oprettes, såfremt du var ejer på det tidspunkt, hvor hesten døde.

Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”

Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    - Dvs. at der ikke må være billeder med copyright eller "fremmed" logo. Det er tilladt at mærke sine billeder med sit eget navn, men ikke noget med XXX-foto eller XXX.dk eller lignende.

• #8   24. sep 2009 Nej, det har du helt ret i, Hestehaven..

• #9   24. sep 2009 Hestehaven, mon ikke lige du skulle give mig en chance har aldrig prøvet det før så du behøver absolut ikke at være grov i dine udtagelser.

• #10   24. sep 2009 Er ikke lige frem nogen haj når det drejer sig om computere, så gik ud fra at kvaliteten af billedet ville den samme som mit profil billed, men det kan være der en nogen der kan forklare mig hvordan jeg sørger for at kvalitet af mine billeder bliver bedre?

• #11   1. okt 2009 mobil billder er ikke gode at ligge ind,med minder at det er en mobil der har et højt pixel min mobil har 5,0 mega pixel og de er ikke altid godt, men bruger man et godt kamra kan billdet godt bilve for stort til at man kan ligge det ind her

Kommentér på:
Opret hest

Annonce