{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

michael m
michael m
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 9

køb af ridestøvler læder eller ? {{forumTopicSubject}}

hej jeg vil lige høre om du kender pr gode ristøvler mærker som holder godt. hvad er best at ride i lange læderstøvler eller er kunstlæder ligeså gode at ride i. for jeg står at skal købe nye eller brugte hvad mener du ? og ja hvis du kender pr gode rideudstyr butikker så er det fint .mvh michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af ridestøvler læder eller ?
  • #1   10. okt 2005 Rider i et par Cavallo Welmeister..
    Køb for alt i verden ik et par kunststøvler - kender ik noget værre at ride i smiley

• #2   10. okt 2005 det med kunstlæder er lidt efter om man har den rigtige fodstørrelse.. de er jo ikke så "specielle" i størrelser..

personligt foretrækker jeg læder efter jeg er begyndt på det.. men vil tro det er rarest at købe nogle der er gået til.. for det er ret smerteligt med nye læderstøvler ;)...men nu hvor mine er redet til kan jeg ik ride uden.. ;D .. de er også af mærket cavallo

men ja.. de er så bare det dyrere i læder end kunstlæder...

et par leggins kan også gå an.. og prismæssigt er de ikke så dyre.. de kan også fåes som en slags støvle ...

så prøv dig frem smiley

• #3   10. okt 2005 Læder ridestøvler..! Eller korte læder jourhurs.. (staves) og legginds.. Jeg rider i begge dele.. !

Kommentér på:
køb af ridestøvler læder eller ?

Annonce