{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Ch Cup I: Tid for at gå i træningslejr {{forumTopicSubject}}

Foranlediget af at Natacha med sine to islændere har spurgt hvorlænge der gik før hendes heste skulle dyste igen i Ch Cup, vil jeg lige fortælle at vi skal vente på at Ch Cup mellemrunde II - www.752.dk/Turn6.htm og www.752.dk/mellemII.htm - bliver afsluttet før vi kan starte kvartfinalerne som bliver kørt som 4 runder med hver 6 heste .

Så jer der har kvalificeret - www.752.dk/kvart.htm - sig fra Ch Cup I kan roligt tage en træningsudfordring eller to i nellemtiden, I kan også bruge tiden på at overveje om der er noget i hestenenes profiler der skal ændres - tekst eller billeder der måske skal byttes eller udskuftes - for at give hesten et extra Pif.

For det står helt klart at konkurencen bliver skarp i kvartrinalerne . Der kommer rigtig mange flotte heste til start i det 24 hestes store felt,

Kærlig hilsen bent

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ch Cup I: Tid for at gå i træningslejr
  • #1   19. jun 2004 må gordon ik være med

• #2   19. jun 2004 Hej Bent.

Går der lang tid mellem, du opdatere runderne?
    Ylfingur står nemlig stadig, som igangværende med 1... Men han er i gang med 2 til... smiley

• #3   19. jun 2004 Hej Sisse

Mine opdateringer er lidt i flæng,

På det sidste har jeg jo haft extra at gøre med at opflaske det Flaskedrengen (Gotlandis) (link fjernet)

Og så kører jeg jo Taxi Torsdag - Lørdag, så specielt de dag kniber det lidt med indsatsen,

Men nu hvor HG har været så flinke at lave deres udfordrings link ved hver bruger , bliver det meget nemmere at holde øje med hvem der har udfordret hvem, så det glæder jeg mig til.

KH bent

Kommentér på:
Ch Cup I: Tid for at gå i træningslejr

Annonce