210 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

ryttermærke:) ryttermærke:)

hej allesammen var inde på DRF og læse lidt om rytter mærker. men jeg har lige nogle spørgsmål:)

skal man have egen hest for at tage rytter mærker eller kan man godt tage dem selv om man rider på rideskole hold?
hvor lang tid tager det at tage den første+
er der ellers noget der er vigitgt at vide hvis man gerne vil tage rytter mærker?
håber nogle kan hjælp:)

vrinsk Louise:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ryttermærke:)
  • #1   12. sep 2009 Jeg håber at jeg kan hjælpe lidt - min mor er ryttermærkedommer (tidligere ridemærke dommer) så jeg hører lidt om det.

Nej du behøver ikke at have egen hest - men der skal bruges en hest/pony til prøverne. Oftest stilles de til rådighed af den klub der afholder kurset.
    Tiden afhænger om du følger et hold eller læser op selv - i og for sig skulle det være muligt at læse de få kapitler på ganske få timer. Selvfølgelig alt efter hvor meget erfaring du har med heste.
    Et godt råd er at læse teorien til både 1. og 2. ryttermærke hvis man kun begiver sig ud i 3. og 4., for teorien går igen. Og det er så dumt ikke at vide svaret til prøven.

God fornøjelse.

• #2   12. sep 2009 oka mange tak for hjælpen:)

Kommentér på:
ryttermærke:)

Annonce