735 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

har hesten ondt ? har hesten ondt ?

Min hest er ret stiv/ kan ikke rigtig bøje hende ordentligt til venstre ..
det har været der i 3måneder nu og har forsøgt at ride mig ud af det, men kan simpelthen ikke, hun er bare stiv og tænker på hun må vel ha ondt eller hva ?

jeg har haft dyrlæge, som har tjekket tænder og kigget på hende, men kunne ikke finde noget..
Har haft massør, som har masseret hende og kiopraktor der heller ikke kunne finde noget ?

hvad kan jeg gøre mere ? hvad kan det være ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har hesten ondt ?
  • #1   31. aug 2009 Prøv at få en anden dygtig rytter til at ride hende for det kan jo være du også selv er stiv i venstre side ;o)) uden at vide det ;o)

• #2   31. aug 2009 har haft andre til at ride hende, og der er det det samme .. så tror ik det er det ..

• #3   31. aug 2009 Kan det være puderne i sadlen der er skæve?

• #4   31. aug 2009 Sadlen var da et rigtig godt bud...har du prøvet uden sadel ?

• #5   31. aug 2009 Jeg kender nemlig nogen, hvor hesten ikke var særlig god på den ene volte, og så fandt de ud af, at det var sadlen der var skæv.

• #6   31. aug 2009 har du haft en anden til at ride hende over en længere periode (3-4 uger). Ellers vil du nemlig ikke kunne se virkningen

• #7   31. aug 2009 Stræk ud på din hest.. men var os ekstremt stiv i starten (er prøvet på en del heste) men så lavede jeg smidighedsøvelser fra jorden, og nu er han ekstremt smidig:)

• #8   31. aug 2009 det lyder måske som om den er øm, det kunne min ene pony heller ikke. Så fik vi en massør på hende og nu er hun perfekt :O).

Jeg vil anbefale Ilse Sørensen - Pocas hestemassage. Hun er udannet hestemassør :O).
    Og hun er helt vildt dygtig.
    Her på hg hedder hun Ilse S smiley

• #9   31. aug 2009 Det kan være flere ting... Sadlen måske... Men ville i hvert fald få en massør ud... Og evt begynd, at give den Blue Hors E-Amino... Det neutraliserer mælkesyren i musklerne efter ridning. Det kan være med til, at gøre, at hesten er stiv. Min tidligere vallak var også blevet rigtig rigtig stiv på den ene volte... Han fik massage af Margit (hende i autocamperen). Efter den ene behandling gik han som en drøm. Begyndte så på E-Amino'en. Det begynder først, at virke efter et godt stykke tid, så hav tålmodighed. Fik også tjekket sadlen. Den blev skiftet ud...

• #10   31. aug 2009 Sadlen er blevet tilpasset for en måned siden og det har ikke hjulpet, så kan nok ikke være det .. har som sagt haft massør på og det har ikke hjulpet ..
    min underviser har redet hende et par uger da jeg var skadet, og hjalp heller ik rigtig ..

hun fik massage for 2uger siden og har ikke hjulpet ..
    jamen bare bange for at ride hende hvis det gør ondt på hende ?
    udstræknings øvelser er prøvet, og synes heller ikke det har hjulpet ..

Kommentér på:
har hesten ondt ?

Annonce